Gå til innhold

Det BESTE proteinpulveret


Engla

Anbefalte innlegg

Smak er nå èn ting, konsistensen noe helt annet. Jeg er ikke så kresen på smak, men om jeg merker så mye som et lite korn av pulveret, da er løpet kjørt. Jeg har som krav at et godt pulver skal løses opp like godt som oboy...Gjør Delite det?

Ja jeg er opptatt av det jeg og, og føler ikke at dette pulveret klumper seg! Shake Shake shake så er du i boks!

Har ikke prøvd å bake med det eller blande det i grøt så jeg vet ikke hvordan det er å mikse det med noe varmt. Men jeg har blandet det med kesam og det fungerte utmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne var litt interessant (Whey pluss micellar kasein ) :

http://suppversity.blogspot.no/2014/04/when-whey-casein-unite-in-spirit-of.html

Sakset fra Børge Fagerli: Melkeprotein er den overlegent beste kilden til protein. Dette er mest sannsynlig på grunn av det høye innholdet av leucine (10-12%). I tillegg tas myseproteinet i melk veldig hurtig opp. Den høye pulsen av aminosyrenivåer er en avgjørende faktor for den anabole responsen.

Men selv om myse har sine klare fordeler, er det andre studier (2) som viser at en kombinasjon av melkeproteinene myse OG kasein er bedre utover akuttfasen på 2-3 timer, fordi det langsomme opptaket av kasein overtar der mysen slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De samme som lager questbarene? Wææ, det visste jeg ikke at de hadde!!

Forsøkte å bestille potetgullet demmers til Norge, men det gikk ikke. Men en venninne av meg var i USA to uker siden og hadde smakt det der - hadde (faktisk, nesten så jeg ikke tror det) smakt nøyaktig som vanlig potetgull. Hadde det vært blind smakstest hadde hun ikke kjent forskjell engang,, skulle ønske de solgte det her og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, dersom en skulle prøve å finne det beste(Whey + micellar kasein) ; hvilke søtningsmidler regnes som de tryggeste ?

Drit i det du har hørt og lest om søtningsmiddler, de er trygge. Med mindre du er ekstremt følsomt for søtt. Noen kan (som min ex) få forhøyet blodsukker av pepsi max, men hun var også følsom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant det på iherb!

Ja, har sett det der. Og bestiller masse derfra, og skulle til å bestille, men pulveret er så dyrt at når du legger til frakt kommer den over 350 kr grensa. Er det toll på proteinpulver? Regnes det som mat eller kosttilskudd? For mat er jo tollpliktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...