Gå til innhold

Hva med litt mindre motivasjonsmas og litt mer holde kjeft og gjøre ting fordi det er lurt?


Pinglo

Anbefalte innlegg

Ikke for å være spydig, men skal være det likevel, egentlig driter jeg i hva Jen Seltazer(?) Martin Norum, eller noen annen mener på sosiale medier, får jeg er likevel ikke målgruppen. Forresten veldig lite motiverende postere på instagram som er myntet på overvektigte styrkeløftere i 30-årene som er gift og har 2 barn.

12 points from the Linjemannen jury!

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker at jeg i fylla på en fest en gang i tiden kom spradanes bort til madammen løfta ho opp og pressa ho over hodet. Veldig primalt og veldig alfa. Satt skrekken i de studenthipsteran i Trondheim på den tida :D

Samme metode brukte jeg også for å få dame. Jeg løftet henne og sa 63kg, og senere på kvelden kom hun tilbake rasende fordi 63kg var spot on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...