Jump to content
julian1996

styrke/bygging har googla masse men trenger råd fra erfarne:) takk

Recommended Posts

Fortsetter under...

Ville absolutt anbefalt deg å legge inn litt roing og eller face pulls for å motvirke dårlig holdning. Balanse er viktig.

Du ligger uansett ganske godt an i benk (eller lavt an i knebøy, særlig hvis du har korte lårbein, da burde bøyen din være betraktelig høyere).

Pendlay rows som assistanseøvelse til benken, og face pulls flere ganger i uken, muligens?

Får du til å filme neste gang du løfter tungt, så vi får sett hvordan teknikk du har? Ellers er du ikke så viderekommen enda at du på død og liv må ha en økt per øvelse, selv kjørte jeg benk & bøy / markløft og press annenhver økt med gode resultater.

Har kuttet litt ned på bryst. Nå tar eg benk ,skråbenk eller flies og dips også facepulls og litt lette holdning øvelser og litt tøying.

Er veldig stiv å støl, sliter med å holde ryggen rett, kommer knekk litt under midten fra ryggen. Når eg sitter på bakken men strake ben klarer eg ikkje sitte oppreist med ryggen rett.... Alle andre klarer :S Noe å si om det?

Har kuttet litt ned på bryst. Nå tar eg benk ,skråbenk eller flies og dips også facepulls og litt lette holdning øvelser og litt tøying.

Er veldig stiv å støl, sliter med å holde ryggen rett, kommer knekk litt under midten fra ryggen. Når eg sitter på bakken men strake ben klarer eg ikkje sitte oppreist med ryggen rett.... Alle andre klarer :S Noe å si om det?

Og der har du fire pressøvelser (som roterer skuldrene fram) og kun en øvelse + noe smått for å dra de tilbake? Det burde vært motsatt for en god holdning. Lag deg en dynamisk mobilitetsdrill som går på problemområdene som du bruker som oppvarming.

Annonse