Jump to content
Elliot

Yoga

Recommended Posts

Fortsetter under...

Noen her som har prøvd eller holder på med yoga?

Har dere merket noen positive effekter av det?

Hatt 2 timer "Yoga Stretch" på Magnat. Syke forbedringer i frontbøy og markløft av det.

Hva skjedde med spørsmålstråden din, Elliot? Mange tråder fra deg nå :whistle: Neida, bare bra det egentlig :)

Har ikke prøvd yoga selv, men alle jeg kjenner som har prøvd skryter veldig av det!

Jeg holder på med yoga på egenhånd, bruker det hovedsakelig til trening av balanse og for å bli mykere, noe jeg synes det er ypperlig til

Hva skjedde med spørsmålstråden din, Elliot? Mange tråder fra deg nå :whistle: Neida, bare bra det egentlig :)

Har ikke prøvd yoga selv, men alle jeg kjenner som har prøvd skryter veldig av det!

Ja glemte nok litt den. Beklager det. Men jeg holder i hvert fall liv i forumet ;)

BTW jeg ser det er mange videoer på youtube med diverse yoga greier. Noen som kan anbefale en på ca 15-20 min. Å bli mykere og mer smidig er 1. pri for meg :)

Du kan jo prøve deg på 30 Day-challenge fra DoYouYoga? Man må jo ikke følge programmet slavisk eller gjøre det daglig, men videoene i den challengen er ganske bra og enkle å følge (synes jeg, kanskje en som er stokk stiv og ganske novise ikke syns det er så enkelt?). Finner dem her: https://www.youtube.com/user/DoYouYoga

Annonse

Guest

Jeg har kritisk stiv musklatur med påfølgende skadeproblematikk.

Har startet med å gjøre yoga (i ny og ned bare jeg da), og følelsen i kroppen etterpå er super.

Helt avspent og mye mer fleksibel.

Klarer til og med å ta på egne tær etter timen :p