Gå til innhold

I gang igjen! Wish me luck!


Anbefalte innlegg

Da var jeg igang igjen!:) Etter noen mnd opphold! Nå må jeg bare klare dette:D Var egentlig på god vei i våres, men oppstod en uheldig hendelse som gjorde at jeg måtte stoppe opp med diett og trening:cry:

MEN, nå er alt bra igjen og jeg er klar for kampen mot kiloene igjen:) Følger det samme opplegget som sist.. Bare noen få justeringer på kostholdet(y) Noen flere kcal.

TRENING: 4ganger i uken. 3 dager med hard styrke trening og litt cardio og 1 dag med kun cardio i form av spinningtime.

KOSTHOLD:

Frokost: 60g havregryn, 2,5dl ekstra lettmelk, noen rosiner

Lunsj: 100g ris(kokt), 150g kyllingfilet/karbonadedeig el., grønnsaker.

Middag:100g ris(kokt), 150g kyllingfilet/karbonadedeig el., grønnsaker

Kvelds: 200g mager kesam, 100g blåbær, 50g avokado

Før/etter trening: Proteinshake, 2-3 riskaker

Har 1 spisedag i uken, men tar ikke helt av.

Dette er ca 1600-1700kcal.

Jeg veier 77kg og er 160cm høy!

Høres greit ut? Tar gjerne imot noen gode tips for vektnedgang:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dette høres helt hinsides kjedelig ut, men hvis det ikke gjør noe for deg så vil det helt sikkert fungere greit, så lenge du spiser litt fet fisk også.

Haha:) Ja det er ikke supergøy mat, men varierer på kjøttype, karbo-type og grønnsaker:) Men jeg er ikke så opptatt av hva jeg spiser, bare det er ok og gjør meg mett;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...