Gå til innhold

En slankere og sterkere høst sammen?


regnvær

Anbefalte innlegg

Det føles.... Ufattelig, egentlig :eek: Det var liksom målet mitt å komme med ned såpass, og så har det skjedd. Altså, hvahh?? Hehe.. Plutselig endrer problemstillingen seg fra ikke å spise for mye, til å spise nok til å ikke å gå mer ned i vekt :p

Liker liker liker! :D Ufattelig kult!

Du får stikke innom dette emnet her om 3-4 mnd og se om noen av oss klarte målet? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har klart det. Jeg er målløs. Det er litt sånn; hva i alle dager skal jeg gjøre nå? :eek:

I helgen veide jeg meg inn på 65 kilo. Det vil med andre ord si at jeg veier 19 kilo mindre enn jeg gjorde i februar 2013.

Og det har holdt seg til nå!

Så jeg antar målet mitt videre må være å bli sterkere, og dermed- forhåpentligvis- stramme opp litt hist og her (særlig magen).

:roflmao::D

GRATULERER!

Hva er dine beste tips og trisk til oss som fortsatt har en del igjen å bli kvitt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og livredd vekten... Sukk.

Når ting går litt feil vei har jeg hatt tendenser til å henge meg veldig opp i den, og da blir bare alle valgene helt tullete.. Så da blir jeg super streng for så å gå på en kjempe smell! så da er det bedre å holde seg litt unna, og heller håpe at januar bringer gode tall.. Men oppdateringen kommer før helgen, uansett hvor positiv eller negativ den er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter 3 ukers selvsabotasje og en liten svipptur i kjelleren:grumpy: , så er jeg snart tilbake igjen. Føles som om jeg har ødelagt mye ift treningen, og 100-dagersprosjektet gikk til helv.. på slutten selvfølgelig.

Det positive oppi det elendige er at vekta har vippet under 70, og har ligget på ca 69 de siste dagene. Det snur seg nok fort igjen, når matlysten tar seg opp.

Et par dager til nå, så er jeg nede og løfter på jernskrammel igjen....jeg er absolutt med i 2015!:):finger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 3 ukers selvsabotasje og en liten svipptur i kjelleren:grumpy: , så er jeg snart tilbake igjen. Føles som om jeg har ødelagt mye ift treningen, og 100-dagersprosjektet gikk til helv.. på slutten selvfølgelig.

Det positive oppi det elendige er at vekta har vippet under 70, og har ligget på ca 69 de siste dagene. Det snur seg nok fort igjen, når matlysten tar seg opp.

Et par dager til nå, så er jeg nede og løfter på jernskrammel igjen....jeg er absolutt med i 2015!:):finger:

Da er vi to. Diverse bukser sitter stramt igjen og jeg føler meg generelt ukomfortabel i kroppen etter en "sky is the limit" følelse jeg hadde da kiloene trillet av i okt-november. En følelse ikke verdt å ha. Tør heller ikke å møte vekta. Skal gjøre det...15 januar. :p

Jeg er tilbake med å ikke drikke alkohol/spise godteri nå. Så begynner fokus på makroene 2. januar.

2015, dette klarer vi! :D

Skal vi starte en ny thread?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...