Gå til innhold
solbre

Hvor handler dere kosttilskudd?

Anbefalte innlegg

Handler dere på nettet eller i butikk?

Har dere noen tips til noen billige kilder som selger bulk protein og kreatin ?

Tenkte jeg skulle prøve denne bulkpowders.co.uk

eller så er det ebay.co.uk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, mange gode svar. Liker nettet så og si ganske grei, får det på døra og det er billig!

Tenkte og kjøpe en del når jeg først skulle handle. Tenker Protein og Creatine, trenger ikke mer enn det! helst en del av det så jeg har jeg jo en stund! ;)

Problem på nettet er frakt kan bli dyrt vis det er mye..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ja, mange gode svar. Liker nettet så og si ganske grei, får det på døra og det er billig!

Tenkte og kjøpe en del når jeg først skulle handle. Tenker Protein og Creatine, trenger ikke mer enn det! helst en del av det så jeg har jeg jo en stund! ;)

Problem på nettet er frakt kan bli dyrt vis det er mye..

Er for dt meste bare momsen og tollavgift som gjør det dyrt å bestille fra utlandet, innenfor norge betaler du som oftest veldig lite eller ingenting, siden du bare betaler for frakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Er for dt meste bare momsen og tollavgift som gjør det dyrt å bestille fra utlandet, innenfor norge betaler du som oftest veldig lite eller ingenting, siden du bare betaler for frakt.

Ops, vetdu hva? Det tenkte jeg ikke på! Godt jeg ikke bestilte... Da er faktisk ikke så ille priser i Norge vil jeg si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gymgrossisten har tilbud på kreatin ser jeg 2 kg for 299,- men synes ikke protein utvalget er så bra, skal ha Isolate som har mest mulig protein pr 100 g. Kanskje Sverige er det beste når det gjelder kostilskudd..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Greit med 10% rabatt, men det var Extremt dyrt protein der sammenlignet med mange andre.

Det er vel med protein som med alt annet.. du får det du betaler for... ;)

Takk for tipset om rabatten, den skal jeg benytte meg av :happy: Handler alltid hos extremefitness.no uansett. Har dårlig erfaring både med gymgrossisten og x-life. Hver gang jeg bestilte så tok det alltid så utrolig lang tid....! Gidder ikke det så mange ganger :mad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her