Gå til innhold

Hva skjer etter at du har nådd dine mål?


Tankard

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen der ute som har nådd sine langsiktige mål innen styrketrening?

Eller har du tenkt på hva hva du skal gjøre den gangen du klarer det?

Hva gjør du så videre? Skal du legge listen enda litt høyere eller skal du fokusere på noe nytt?

Selv tror jeg at når jeg når mine mål innen styrketrening, at jeg vil fokusere litt mer på andre ting innenfor trening, feks 60m sprint. Går det ann å vedlikeholde sin styrke med bare 1 styrkeøkt i uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil aldri "si opp styrketrening å begynne med noe helt annet", fordi jeg har nådd langsiktige mål. Ingenting er mer motiverende enn å nå mål, og det gjør jo at jeg får ekstra lyst til å gi på videre! Jeg setter nye mål, altså legger listen enda litt høyere. Når jeg først har nådd ett stort mål, vet jeg at jeg alltid kan klare å bli enda litt sterkere og bedre om jeg bare vil. (Pleier også å belønne meg selv med nye treningsklær, sko eller noe annet jeg ønsker meg :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...