Gå til innhold

Løs hud...


Anbefalte innlegg

Hei!

Etter et stort vekttap og har ca 10-15 kg igjen, men går endelig nedover igjen ;)

Men er begynt og se at det er litt løs hud... vill dette stramme seg opp over tid? Det er faktisk nesten ikke noe løs hud, siden jeg har bare trent styrke for og gå ned i vekt, men redd for og få alt for mye løs hud etter dem kilioene jeg går ned nå, noen tips til stramme opp dette?

Er vel så og si dem siste kiloene og løs hud som gjør får meg til og få dårlig humør..

Mvh gutt 17 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dele egne erfaringer. det er ulikt fra person til person men det med løs hud er noe som strammer seg opp over tid. og med over tid så snakker jeg om år. så må bare være tålmodig og holde vekta nede. stå på og godt jobba. :) men det at du bare er 17år gammel er jo helt klart en fordel her. er verre jo eldre man blir. huden er veldig elastisk i ung alder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Veldig enig i det som allerede er skrevet her. Husk i tillegg å smøre huden daglig med funtighetskrem, så hjelper det litt. Stå på videre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elastisitet i hud er basert på flere faktorer - blant annet genetikk, kosthold, alder og om den er velholdt med fuktighet.

Det som ofte skaper store problemer er hvis man går å er overvektig over laaang tid - da vil huden "sette seg" i den lengden, og den vil aldri f@en gå ned igjen (dette er logisk, da revnene i hudet blir fylt av arrvev, og blir fysisk for stor for massen under. Tada; strekkmerker) Dette er et problem blant annet jeg har for tiden, og eneste måte å løse dette på er operasjon :unsure:

Men fortsett å tren og pass på huden, så blir det bra om det er fysisk mulig å bli det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey dude,

Jeg kan ikke så mye om akkurat dette men en kollega av meg gikk ned 50 - 60 kilo. Det er ei dame. Hun hadde skikkelig mye løs hud. Jeg husker ikke alt i detaljer, er noen år siden, men det tok faktisk et par år før hun ble skikkelig stram i huden (Tror hun er ca 35 år idag). Kombinerte styrke med mye fjellturer. Så jeg tror du må ha litt tålmodighet.

kanskje siden du er så ung, så tror jeg det vil gå mye fortere for deg.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]146277[/ATTACH] [ATTACH=full]146278[/ATTACH] her kan du se hvordan jeg så ut for 40kg siden og hvordan jeg ser ut nå. Har tatt 5år men huden har strammet seg mye inn. Den er ikke perfekt men det får jeg bare leve med :)

Hehe, hadde du hatt dette bildet for 5 år siden. Så hadde du nok sagt at dette var perfekt ;) Bra jobba dude!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe den blir stram, har jo gått ned alt på 1 år, så er litt sjapt... Men som det er nå virker det som huden strammer seg, den er bare myk men henger ikke ja, tror tiden vil fikse opp jeg og! :) har strekkmerker... Men det er så og si ingen ting!

Å fy!! Super bra jobba jarleh!!! Du har stått på! ;) super bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...