Jump to content
Infa

Skadet lillefinger

Recommended Posts

Hei, idag klarte jeg å klemme lillefingeren min, og etter det klarer jeg knapt å strekke den helt ut, langt mindre klemme rundt noe, og hvis jeg prøver så holder jeg ut kanskje i ca. 2 sekunder før det gjør for vondt.

Noen som har erfaring med dette og vet hvordan jeg kan trene rundt det?

Er det noe jeg evt. kanksje kan ha rundt lillefingeren, støttetape eller noe som hjelper.

Svar mottaes med stor takknemlighet.

Fortsetter under...

Oi shit, en skadet lillefinger! Dette er enden nær! :D

Jeg mer eller mindre dør i latter...

Nei, men poenget er at du trodde ikke det skulle være store hindringen, før du faktisk får det selv, for det er veldig mye du gjør som involverer ting du aldri tenker på.

Annonse

Oi shit, en skadet lillefinger! Dette er enden nær! :D

Infa sendte meg dette bildet av lillefingeren sin, synes vi skal gi han litt respekt. (Ikke trykk på bildet om du ikke liker gørr)

On topic: Stropper som Kjetil linker til er bra. For å avlasta i hverdagen kan du tape den inntil nabofingeren, men det hjelper nok lite i hverdagen. Slik som dette bare med lille- og ringefingeren obv:

adult_finger_fx_buddy_taping.jpg

Det kan for alt vi vet være en livstruende betennelse! Anbefaler deg å duppe den i grønnsåpevann ofte for å unngå å miste hele armen!

Infa sendte meg dette bildet av lillefingeren sin, synes vi skal gi han litt respekt. (Ikke trykk på bildet om du ikke liker gørr)

On topic: Stropper som Kjetil linker til er bra. For å avlasta i hverdagen kan du tape den inntil nabofingeren, men det hjelper nok lite i hverdagen. Slik som dette bare med lille- og ringefingeren obv:

adult_finger_fx_buddy_taping.jpg

Dæven, Infa må ha klemt fingern hardt!

Meeen, fuckit. Bruk mansjett, mannen! Du kan late som om du er Morgan Kane :D

(selv om det riktignok var ringefingeren. #ubrukeligkunnskap)