Gå til innhold

Hvilken friidrettsutøver ville vært den perfekte veskenapper?


Plyo

Anbefalte innlegg

Jeg mener ganske enkelt. Hvem har størst sjans til å komme seg unna. Han må være rask nok til å løpe fra offeret og samtidig utholdende nok til å komme seg unna. Altså, Usain Bolt som napper veska til Mo Farrah vil få syre etter 300 meter og om Mo fortsatt ser han så er han sjanseløs. Mo Farrah som napper veska til Bolt blir tatt igjen etter 50 meter og lagt i bakken.

Hvem er den perfekte veskenapper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, morsomt spørsmål og noe å fundere på. Holder en knapp på David Rudisha! 800meter løper. Raskere enn de aller fleste, og holder en lang nok distanse til å løpe fra offeret;) Rask og relativt utholdende. Best of both worlds!:cool:Evt. så får han et så stort forsprang, at offeret/forfølgerne ikke ser hvor han tok veien. Innehar verdensrekorden på 800 meter, på intet mindre enn tiden; 1.40,91. For å gi et enda tydeligere bilde av hvor fort det faktisk er, så tilsvarer det 13,3 60metere rett etter hverandre, på ca.7,5sekunder. Skulle likt å se den som tok igjen han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsomt spørsmål og noe å fundere på. Holder en knapp på David Rudisha! 800meter løper. Raskere enn de aller fleste, og holder en lang nok distanse til å løpe fra offeret;) Rask og relativt utholdende. Best of both worlds!:cool:Evt. så får han et så stort forsprang, at offeret/forfølgerne ikke ser hvor han tok veien. Innehar verdensrekorden på 800 meter, på intet mindre enn tiden; 1.40,91. For å gi et enda tydeligere bilde av hvor fort det faktisk er, så tilsvarer det 13,3 60metere rett etter hverandre, på ca.7,5sekunder. Skulle likt å se den som tok igjen han!

post-29406-14440982668641_thumb.jpg

post-29406-14440982668957_thumb.jpg

post-29406-14440982669301_thumb.jpg

post-29406-14440982669482_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Politisk ukorrekt hatefact nå, men dersom veskenapperen skal operere her i Norge, er det definitivt et fortrinn om vedkommede ser norsk ut. Folk har en tendens til å passe bedre på verdisakene sine dersom det er åpenbare ikke-vestlige innvandrere i nærheten, spesielt afrikanere. En velkledd nordmann ville hatt en mye høyere sjanse til å komme seg unna uten å bli oppdaget i det hele tatt. Jeg ville gått for en norsk maratonløper med business casual klær. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ganske enkelt. Hvem har størst sjans til å komme seg unna. Han må være rask nok til å løpe fra offeret og samtidig utholdende nok til å komme seg unna. Altså, Usain Bolt som napper veska til Mo Farrah vil få syre etter 300 meter og om Mo fortsatt ser han så er han sjanseløs. Mo Farrah som napper veska til Bolt blir tatt igjen etter 50 meter og lagt i bakken.

Hvem er den perfekte veskenapper?

Kommer an på hvor veska blir nappet det.

Mo Farrah som napper veska til Bolt hadde trolig aldri kommet særlig langt, uavhengig av hvor det skjedde, da Bolt hadde tatt han igjen ganske fort. Hadde Bolt nappet veska til Farrah i en bygate hadde han kommet seg unna, men trolig ikke om det hadde skjedd på en idrettsarena eller en lengre strekning. Sånn raskt tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar dere. Jeg skriver nemlig et treningsprogram for veskenappere på norges største tyve-forum, og det må være klart for sommersessongen. Tror også en typisk 800 meter løper er den optimale napperen, så tar nok utgangspunkt i dette :)

Wtf-did-i-just-read.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge personen ikke har brekt beina når den napper veska mi, så tror jeg nesten hvem som helst av friidrettsutdøvere hadde kommet seg unna, med mindre jeg hadde greid å denge ei steikepanne i huet på personen først.

Og det er klart; Har man håndveske, så er det jo naturlig å ha en steikepanne i baklomma.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig unnskyldningen for å ha mange kniver? :p

Jeg ender som regel alltid opp med et par kniver jeg virkelig liker, og så en del som jeg like gjerne kan kaste.

(hvis man ignorerer små tullekniver)

Komman, det er den beste kukforlengern som finnes når kokker møtes! Jo flere og finere kniver du har enn de andre, jo bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...