Jump to content
Millasob

Hva spiste du til middag idag-tråden

Recommended Posts

Fortsetter under...

Injera og en hævv med etiopiske stuinger courtesy of kollegaen min fra, du gjettet det, Etiopia

Annonse

Injera og en hævv med etiopiske stuinger courtesy of kollegaen min fra, du gjettet det, Etiopia

Ahhh... Bytte kollega? Herregud så jeg savner injera og doro wot!

Chili con carne med øl, kakao og kaffe. (i retten, altså, drakk det ikke ved siden av.)

o_O

Si meg, hvordan smakte den blandingen?

Første jeg tenker er dette: :wtf:

Annonse

Kan du si noe om denne oppskriften? Chili con carne

http://godtdrikke.net/djevelens-chili-con-carne/

Jeg prøvde meg på denne for en stund siden. Hadde i litt bacon og mer kjøtt. Lot den stå og småputre i to timer i stedet for èn slik det står i oppskriften, og måtte derfor tilføye litt mer væske.. Whiskyen var en Bunnahabhain 12 år gammel islay. Har du god tid, og lyst til å prøve deg på et "prosjekt" kan denne anbefales. Ellers finnes det mange enklere og veldig gode oppskrifter på chili con carne.

http://godtdrikke.net/djevelens-chili-con-carne/

Jeg prøvde meg på denne for en stund siden. Hadde i litt bacon og mer kjøtt. Lot den stå og småputre i to timer i stedet for èn slik det står i oppskriften, og måtte derfor tilføye litt mer væske.. Whiskyen var en Bunnahabhain 12 år gammel islay. Har du god tid, og lyst til å prøve deg på et "prosjekt" kan denne anbefales. Ellers finnes det mange enklere og veldig gode oppskrifter på chili con carne.

Takk takk :D skal prøves ;)