Gå til innhold

Hva spiste du til middag idag-tråden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 974
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Bananbrød pannekaker med Marshmallow Crispy Treat Cookie Butter, hjemmelaget saltet karamell saus og sjokolade - fordi jeg gjør hva jeg vil (og det passet høhø).

Hundre prosent hjemmelaget italiensk pizza med parmesan, mozzarella, prosciutto, oliven, pinjekjerner, ruccola og en dæsj god olivenolje! Jomfrutest med pizzasten i kveld, ble suksess! Spiste d

Litt middagsinspo fra den siste tiden hos meg! Jevnlige oppdateringer på @mastinmat på instagram

Postede bilder

:eek:

OK OK, det ble tilslutt en sannhet med modifikasjoner. Kaffekopp = frokost+lunch. Så stekte vi oss et helt lammelår, men det var dårlig så det måtte kastes:( Så da ble det karbonadedeig med mais og champignon, med barbecuesaus og pepsi max til middag+kvelds isteden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest

Dagens middag ble enkel men grei:

Håndfull mandler med rosiner

1 pakke fullkornsris

1 250 grams strimlet svinekjøtt

2 spiseskjer tran

1 stk løk

(middag/kveldsmat, alt etter hvordan du ser det)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten ølpølse og rett over 100g strimla svinekjøtt, 50g ris, 450g brokkoliblanding, tomat og paprika, blanda sammen i steikepanna med masse digg krydder og litt tacosalsa, før jeg klekte et egg over hele greia, nam <3

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Thaisalat. Risnudler, ruccola, koriander, mynte, gulrot, mango, paprika, agurk, reddik og tynnskåret biff marinert i hjemmelaget ponzusaus med sesamfrø.

post-20877-14440999284993_thumb.jpg

Toppet også med rista peanøtter og cashewnøtter, men de glemte jeg å ha på før jeg tok bilde, og etter jeg hadde hatt på så måtte jeg rett og slett bare spise før jeg ble grinete :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...