Gå til innhold

Hva spiste du til middag idag-tråden


Millasob

Anbefalte innlegg

Aurelius, du flytter jo til St. Haugen straks, og der ligger Smalhans, rett og slett et veldig bra spisested! (y)

http://www.smalhans.no/om-smalhans/

Der har jeg spist!:) Var heldig med timingen og var innom der når Bent Stiansen hadde gjestespill,og fikk en alldeles utmerket lammefrikasseê til middag. awesome! og billig!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Oppdaget" nylig søtpotet selv. Fått helt dilla. Helst i ovnen i strimlet/båter/skiver med olje og en drøss med krydder. Funker til alt, men bruker den mest sammen med kylling.

Hah :D akkuratt slik eg lager dem, små skiver litt sånn pommes frittes, olje og masse masse grillkrydder :happy: smaker himmelsk :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Og taco trenger ikke være usunt det!:) bare å velge litt smart. Feks karbonadedeig framfor kjøttdeig osv

D vet jeg ;) men hos gutta boys som lever på budsjett ble det 1 pakke vanlig kjøttdeig og 1 karbonade, og såklart vanlig lefse, så derfor cheatday

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...