Jump to content
Minelly

Motivasjonsfilmer/bilder av jenter for jenter:) No boys allowed...:P

Recommended Posts

Fortsetter under...

Vanvittig mye bra inspo her ja.. skulle gjerne sett noen som var feminine, veltrente og ikke hadde silikon thou'... :meh:

Sara Bäckman er jo fit, uten silikon! Hun armbrytersken :)

Gleder meg til å trene gluteus i morgen :) Spesielt etter å ha sett disse bildene :thumbsup:

e

Vanvittig mye bra inspo her ja.. skulle gjerne sett noen som var feminine, veltrente og ikke hadde silikon thou'... :meh:

Desverre er det nå sånn, at pupper ( for gutter) er hot.. Og for å være en 10"er, må nok frontpartiet være større enn to brødsmuler:p

Annonse

e

Desverre er det nå sånn, at pupper ( for gutter) er hot.. Og for å være en 10"er, må nok frontpartiet være større enn to brødsmuler:p

Rart det der at fettansamling i front sees på som hot.. er jo omtrendt bare fett. mine forsvinner jo i mer og mer for hver dag som går. Men er jo sånn det går om man vil ned i fettprosent :p Desverre.

Er vel defor det er så lite jenter med superkropper som forstatt har puppene i behold :p

Rart det der at fettansamling i front sees på som hot.. er jo omtrendt bare fett. mine forsvinner jo i mer og mer for hver dag som går. Men er jo sånn det går om man vil ned i fettprosent :p Desverre.

Er vel defor det er så lite jenter med superkropper som forstatt har puppene i behold :p

Treningens eneste ulempe..:whistling:

Ahh, kjenner det kribler i kroppen etter å bare kjøre på! Men i dag er dessverre hviledag:/ Gleder meg til å bli sterk og i form uten plager eller skader:D

Vel, mission accomplished med inspirasjonen i allefall. Jeg blir grønn av misunnelse og beundring!

Annonse