Gå til innhold

Mat for gutt på 19 år. 79kg. bulk


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med Ulrik i denne.

Vil dog komme med et råd til TS. Du kan velge litt enten eller approach til dette. En bulk skal være levbar. Det er veldig viktig. Hvis du skal telle kalorier og kun leve på "kjip" mat som havregryn og shit er det IKKE en fordel med et høyt overskudd, i mine øyne. Da er det bedre som Ulrik sier og spise "nok", slik at fettmengden blir mindre.Hvis du vil være 100% effektiv teller du kaloriene dine og legger deg på et overskudd som gjør at du akkurat får nok til å bygge muskler, samt minimerer fettdannelse.

Hvis du har lyst til å ha det moro, samt mindre stressende sørger du bare for å få i deg et overskudd og "driter" i makroene, så lenge du ligger i pluss. Det er mye mer levbart å spise forskjellig og variert enn å holde seg til en plan som gjør at du spiser den samme maten dag ut og dag inn. Du blir feit, men gud så moro og digg det er.

Point is: Skal du være strikt, noe som jeg tror er vanskelig. Er det lettere med et lavt overskudd. Makromessig ser det jo alright ut, men det ER alt for mye å spise det der i havregryn og kyllingfile. Trust me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...