Jump to content
Nikamari

bli medlem i klubb ogsånn

Recommended Posts

Tenker å melde meg inn i en styrkeløftklubb. Men er ingen klubber i mitt nærområde, noen som vet åssen det funker å være med i en klubb man ikke har i nærheten?

Vil jo ikke betale masse i medlemsavgift for noe jeg ikke får utbytte av..

Fortsetter under...

Bor en time med unna trondheim atm. Men flytter for å gå skole til høsten, men er enda usikkert hvor det blir, men de fleste klubbene ligger rundt 4-6 mil unna

Jeg ville ventet litt og sett hvor du flytter hen, og så finne nærmeste klubb. Man må ikke trene fast i klubben, det holder å stikke innom i blandt. Selv bruker jeg 1-1,5 t med kollektivtransporten for å ha ei økt på Bjølsen (Oslo), på det meste klarer jeg 1 økt i uka der.

Nå vet jeg ikke prisene i Trondheim, men tviler på at de kan være noe dyrere enn i Oslo. Du vil mest sannsynlig få god utbytte av medlemsavgiften for å si det sånn :)

Det spørs hvorfor du vil melde deg inn.

En del melder seg inn for å få et bra sted å trene, god instruksjon og være del av et konkurranserettet miljø.

Andre melder seg inn kun for å kunne løfte på stevner - de trener et annet sted, men trenger lisens.

Noen klubber er dyre - andre klubber er rimelige.

Jeg ville ventet litt og sett hvor du flytter hen, og så finne nærmeste klubb. Man må ikke trene fast i klubben, det holder å stikke innom i blandt. Selv bruker jeg 1-1,5 t med kollektivtransporten for å ha ei økt på Bjølsen (Oslo), på det meste klarer jeg 1 økt i uka der.

Nå vet jeg ikke prisene i Trondheim, men tviler på at de kan være noe dyrere enn i Oslo. Du vil mest sannsynlig få god utbytte av medlemsavgiften for å si det sånn :)

Bor selv i Oslo og har tenkt tanken på styrkeløftklubb, evt. bare tatt noen økter der det finnes folk med erfaring som er flinke til å løfte tunge ting. Hvor mye koster på det på Bjølsen egentlig, og hva/hvordan er det der? :)

Annonse

Du

Bor selv i Oslo og har tenkt tanken på styrkeløftklubb, evt. bare tatt noen økter der det finnes folk med erfaring som er flinke til å løfte tunge ting. Hvor mye koster på det på Bjølsen egentlig, og hva/hvordan er det der? :)

finner informasjon på nettsiden, også avtaler du på mail med noen i styret om dag du kan komme og se og høre. De tar inn folk på mandager så vidt jeg vet. :)