Gå til innhold

Bikini eller Bodyfitness høsten 2014.?


Snuske89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...
hvem skal stille til høsten?

Har skjønt at det er utrolig mange som har lyst, og at de velger ut de beste!! :eek: er spent på hva jeg får av beskjed! Uansett så skal jeg virkelig trene hardt og satse på at jeg får bli med til høsten.

her er noen bilder av meg fra ifjor vs nå ;)

IMG_7267.jpg

85BA67D6-345A-47D2-AF56-5A7CB8F560C8.jpg

IMG_3481.jpg

Jeg må bare si det, Wow! !!!!! Det der er drømmen min!! Hvordan kom du deg dit? Hadde du egen coach med eget opplegg for måltider og trening? Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal starte for å komme dit hvor bikinifitness er mulig. Har fremdeles fett igjen etter to svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen hjertelig takk for fine ord! ;)

jeg har hatt 5 PT timer siden november 2013. Kostholdet står jeg for selv. Har gått kostholdsveilederkurs og er veldig interessert i både kost og trening så har egentlig styrt det meste selv frem til nå. (utenom treningsprogram som jg fikk av PT)

Samtidig har jeg en samboer som er veldig motiverende ifht trening (og litt kosthold) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...