Gå til innhold

''Dette er samboern min, er hun ikke flott?''


Anbefalte innlegg

Altså, jeg liker også å diskutere... Men noen ganger er det greit å holde kjeft og være glad på andres vegne.

Jeg mener absolutt damen på bildet er overvektig, om hun sees på som normal i dagens samfunn, så har denne antifitness-
trenden gått alt for langt. Men hver sin smak i guess.

Du burde kanskje ha litt skam og holde kjeften din? Glemt denne tråden her?

Kalles vel å være en hykler, så vidt jeg vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tydeligvis hadde du store tanker om deg/dere og artikkelen deres. Kommentaren min om at dere ville bli hyllet for artikkelen, om at dere ville være kul/nyskapende var spot on.

Du er sikkert en grei jente, men du bør la hele saken ligge, siden du ikke virker som en person som har beina plantet i jorden. De fleste har sin metode for å gjøre verden et bedre sted, at du løper rundt og griner er ikke en av dem.

Den enste griningen jeg har sett i sakens anliggende kommer fra deg og dine meningsfeller, men det er nå så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis hadde du store tanker om deg/dere og artikkelen deres. Kommentaren min om at dere ville bli hyllet for artikkelen, om at dere ville være kul/nyskapende var spot on.

Du er sikkert en grei jente, men du bør la hele saken ligge, siden du ikke virker som en person som har beina plantet i jorden. De fleste har sin metode for å gjøre verden et bedre sted, at du løper rundt og griner er ikke en av dem.

Haha, nå må du ikke være så hissig i formuleringene dine :D La oss alle ta knebøy i skjønn harmoni! :playful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den enste griningen jeg har sett i sakens anliggende kommer fra deg og dine meningsfeller, men det er nå så...

Vent, prøvde du å forsvare henne nå? Bla deg bakover, jeg orker ikke å poste griningen til stokkeland.

Hahahahahaha, fantastisk.

Jeg skal sende et brev til Leger uten grenser også.

"Hei! Dere vet at krigen i verden bare kommer til å fortsette, sant? Så hvorfor gidder dere å lappe sammen, og forsøke å hjelpe mennesker som er skadet på grunn av krig? Er dere så naive at dere ikke tror det kommer til å komme nye offere, og at det dere gjør ikke hjelper en dritt?"

Når man gir opp å jobbe for en bedre verden kan man ta seg en bolle og si natta.

Inb4: Camilla har allerede spist alle bollene

Hva er vi uenige i?

At man ikke kan være tynn?

- nope. Fullt enig!

At jeg har litt fett på magen?

- serr, jeg har hatt mer

At jeg er overvektig?

- overvektig er en definisjon som baserer seg på vekt i forhold til høyde og fettprosent. Jeg er ikke overvektig etter noen av definisjonene

At folk er frekke/mobber?

- ja, her om dagen gikk jeg inn på en skolegård og tok tak i en kid som var slem mot en annen, så ja. Jeg er uenig i at det er greit å være ekkel.

Absolutt ikke, og jeg sier heller ikke at jeg ikke tåler det - jeg spør rett og slett bare hvorfor?!

Hvorfor påberoper man seg en rett til å kommentere andres utseende på bakgrunn av et offentlig bilde?

Personlig hadde jeg aldri kommet på å uttale meg negativt om en annens utseende - rett og slett fordi jeg vet at det kan såre.

Jeg kunne gjerne spurt:

Hva mener du med sunt?

Mener du at man må se ut som hun på bildet for å være sunn?

Er du i mot tynne jenter?

Aldri

-I helvette, den jenta der er jo faen meg overvektig og spiser masse pizza!!! hun er faen ikke "sund".

- Jeg ville ALDRI sett ut som den feite tøsa der!!!!

- Du hater tynne mennesker bare fordi kjæresten din er tjukk du!!!!

Så derfor: hvorfor?

Igjen

Hvorfor?

Hvorfor føler du at du må kommenter meg estetisk, og hva får du ut av det?

Ikke kom med den at "det er offentlig så jeg kan si hva jeg vil" - du kan si hva du vil til hvem faen du møter hele forbanna tiden, men du gjør det ikke likevel. Du er akkurat like ansvarlig for dine egne uttalelser om du sitter bak et tastatur som om du står foran meg.

Jeg bor i bølerskogen 13, oslo.

Kom hjem til meg, så kan vi snakke mer om hvorfor en fettprosent på ca 18 er for høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent, prøvde du å forsvare henne nå? Bla deg bakover, jeg orker ikke å poste griningen til stokkeland.

Det er vel først og fremst fordi du ikke finner noe "grining". Blir vanskelig å finne opp ting, spesielt uten bevis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vent, prøvde du å forsvare henne nå? Bla deg bakover, jeg orker ikke å poste griningen til stokkeland.

Er vel bare du som drar ut dette her nå. Greit nok å være "martyr" og alt det der, men la det ihvertfall være noe positivt eller på en eller annen måte, oppbyggende. Det eneste du bidrar med her er negativitet som ikke kommer noen til gode. Du opplyser ingen. Ingen tjener på det.

Grining, btw? Enhver mann forsvarer vel dama si. Det hadde jeg gjort også. Du hadde et poeng et sted, midt inne i tråden her, men det blir fort glemt når du slenger såpass mye unødvendig dritt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare du som drar ut dette her nå. Greit nok å være "martyr" og alt det der, men la det ihvertfall være noe positivt eller på en eller annen måte, oppbyggende. Det eneste du bidrar med her er negativitet som ikke kommer noen til gode. Du opplyser ingen. Ingen tjener på det.

Grining, btw? Enhver mann forsvarer vel dama si. Det hadde jeg gjort også. Du hadde et poeng et sted, midt inne i tråden her, men det blir fort glemt når du slenger såpass mye unødvendig dritt etterpå.

Hele bidraget mitt til tråden var å få folk (eller bare to personer) til å forstå at folk er forskjellige, og ikke nødvendigvis deler samme oppfatning av ting. At de både får positive og negative tilbakemeldinger etter artikkelen burde ikke komme som noen sjokk. At begge løper rundt og griner er ingen tjent med. Få beina plantet ned i jorden, og åpne opp øynene.

Jeg hadde aldri noen som helst planer om å "bygge opp" eller støtte noen som har en virkelighetsfjern ide om at det de gjør er med på å redde verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele bidraget mitt til tråden var å få folk (eller bare to personer) til å forstå at folk er forskjellige, og ikke nødvendigvis deler samme oppfatning av ting. At de både får positive og negative tilbakemeldinger etter artikkelen burde ikke komme som noen sjokk. At begge løper rundt og griner er ingen tjent med. Få beina plantet ned i jorden, og åpne opp øynene.

Jeg hadde aldri noen som helst planer om å "bygge opp" eller støtte noen som har en virkelighetsfjern ide om at det de gjør er med på å redde verden.

Du kan ikke ha det så lett, buddy, som er så negativ :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare dra fram en viktig detalj mange frekkiser her har misoppfattet/glemt - det er ikke Camilla eller Andreas som har skrevet artikkelen. det er Andreas som har postet et bilde av kjæresten sin på sin private facebook også er det media som har skrevet OM dette. Jeg kan ikke se hvor Camilla har lagt fram kroppen sin på den måten at hun burde forvente negativ dritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du virkelig har fettprosent på 18%, noe jeg som sagt ikke tror på, er du underfat, og har dermed så lav fettprosent at du er i risikosonen for metabolske konsekvenser. Du er da det motsatte av hva du fremmer i artikkelen. Gratulerer med å ha bæsja deg selv på leggen, ellernoe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig har fettprosent på 18%, er du underfat, og har dermed så lav fettprosent at du er i risikosonen for metabolske konsekvenser. Du er da det motsatte av hva du fremmer i artikkelen. Gratulerer med å ha bæsja deg selv på leggen, ellernoe?

Og på hvilket sted i artikkelen har jeg snakket om min egen kropp annet enn å si st jeg er fornøyd og ikke har six pack?

At folk har satt merknad på meg som en som fremmer den ene eller andre kroppstypen er ikke noe jeg kan styre. Jeg har aldri kalt meg selv overvektig, lubben, stor, liten eller noe som helst annet.

Fortsett gjerne å diskutere kroppen min og hvordan det hverken er bra nok at jeg er stor eller liten, men ikke legg ord i munnen på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare dra fram en viktig detalj mange frekkiser her har misoppfattet/glemt - det er ikke Camilla eller Andreas som har skrevet artikkelen. det er Andreas som har postet et bilde av kjæresten sin på sin private facebook også er det media som har skrevet OM dette. Jeg kan ikke se hvor Camilla har lagt fram kroppen sin på den måten at hun burde forvente negativ dritt..

Private side, eller PT-siden hans som er offentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig har fettprosent på 18%, er du underfat, og har dermed så lav fettprosent at du er i risikosonen for metabolske konsekvenser. Du er da det motsatte av hva du fremmer i artikkelen. Gratulerer med å ha bæsja deg selv på leggen, ellernoe?

Men det sier jo ganske mye om de forskrudde oppfatningene folk har om hva som er overvektig og ikke, når ei som er på grensa til skadelig undervektig blir kalt "chubby", "småfeit" og "(at best) på grensa til overvektig"?

Videre er det ingen motsetning mellom det faktum at fedme er et reelt samfunnsproblem, og det faktum at "normalen" forventes å være anorektisk. Man kan fint både kjempe mot fedme og kjempe for en normalisering av normalvektige uten å la det ene gå på bekostning av det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bunnslammet av internett, dere.

Det jeg synes er det tristeste med denne diskusjonen, er at vi igjen får bekreftet det åpenbare: Internett gjør mange av oss usmaklige. Det er så himla kjedelig å lese gjennom, for etterhvert glemmer jeg hva saken i utgansgspunktet handlet om. Ja, for dere husker at saken handler om en mann som ville vise fram den flotte kjæresten sin? På sin private facebook profil. Da spør jeg meg selv, hva har camillas fettprosent med det å gjøre ? Saken handler om en mann som har vist fram kjæresten sin, ikke hengt ut tynn(ere) jenter. Saken handler om en gutt som viser fram jenta si, noe jeg vil si faktisk er litt av en kjærlighetserklæring. Heia kjærligheten dere.

En liten oppfordring til dere alle:

Ja, det er lov til å mene noe. Men spør deg selv først : Vil min mening såre andre ? Vil det komme noe godt ut av at jeg ytrer min mening? Føler jeg at jeg må si min mening, for å kunne føle meg bedre på andres bekostning?

Det er lov å ha en mening, men ofte holder det å holde den for seg selv. Det er faktisk lov til å tillate seg selv å reflektere på et høyere nivå, enn hva deltakerne i PH gjør. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bunnslammet av internett, dere.

Det jeg synes er det tristeste med denne diskusjonen, er at vi igjen får bekreftet det åpenbare: Internett gjør mange av oss usmaklige. Det er så himla kjedelig å lese gjennom, for etterhvert glemmer jeg hva saken i utgansgspunktet handlet om. Ja, for dere husker at saken handler om en mann som ville vise fram den flotte kjæresten sin? På sin private facebook profil. Da spør jeg meg selv, hva har camillas fettprosent med det å gjøre ? Saken handler om en mann som har vist fram kjæresten sin, ikke hengt ut tynn(ere) jenter. Saken handler om en gutt som viser fram jenta si, noe jeg vil si faktisk er litt av en kjærlighetserklæring. Heia kjærligheten dere.

En liten oppfordring til dere alle:

Ja, det er lov til å mene noe. Men spør deg selv først : Vil min mening såre andre ? Vil det komme noe godt ut av at jeg ytrer min mening? Føler jeg at jeg må si min mening, for å kunne føle meg bedre på andres bekostning?

Det er lov å ha en mening, men ofte holder det å holde den for seg selv. Det er faktisk lov til å tillate seg selv å reflektere på et høyere nivå, enn hva deltakerne i PH gjør. ..

This.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...