Gå til innhold

Noen som følger UFC her?


Tronaldo

Anbefalte innlegg

Gjest Jester
Det gledes! :D Jeg håper at Belfort dænger Weidman, TRT eller ikke TRT. Headkick KO i første runde? Aldri likt Weidman, sikkert pga. fordommene mine som minner meg veldig om stereotyp amerikansk college dude. Saklig.

Johnson VS Cormier står helt åpent for min del. Jeg håper bare det blir en fet kamp (y)

Til tross for at Belfort drikker 5 liter Jesus om dagen så har jeg alltid likt han fra helt tilbake til UFC12! Håper han får seg et belte før alderdommen setter punktum for en helt vill karriere! Også morsomt å se hvor bra han kom seg etter den perioden der alle snakket om "old-belfort" og "new-belfort" da han gikk på smell etter smell.

Ellers håper jeg på Cormier over Johnson, aldri likt anthony johnson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yeah jeg unner egentlig Cormier tittelen, men det er jeg ikke så sikker på om han klarer. Vi får se. Får han kampen ned på gulvet så er det mye mulig han vinner om han unngår bombene fra Johnson de første rundene.

Og forresten: LOL @ fysioterapi / alternativ terapi til Belfort i videoen over her. Placeboeffekt + 5 liter Jebus om dagen FTW :whistle: Man kan si mye om fightere på privaten, men i oktagonen så er Belfort et beist. Utrolig hvor bra han holder stand til snart å være 40 år gammel. En tittel på slutten av karrieren hadde vært sweet (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye adrenain ute å går der, for detta der må jo vitterlig være ett smertehelvette.

Ikke nødvendigvis! Kneet er veldig rart, ryker noe helt av er det ganske vanlig at det ikke gjør skikkelig vondt før dagen derpå, mens mindre skader kan gjøre veldig vondt med en gang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester

GLEDER MEG TIL I NATT! For de som lurte på hva Weidman og Belfort kranglet om:

http://www.bloodyelbow.com/2015/5/22/8645943/ufc-187-chris-weidman-vs-vitor-belfort-drug-test-peds-trt-testosterone-science-analysis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

SPOILERS, MEN SO MUCH LOL POST-PRESS CONFERANCE!

Legger ikke til embedded så folk kan klikke selv om de har sett eventen

https://

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...