Gå til innhold

Noen som følger UFC her?


Tronaldo

Anbefalte innlegg

Han har da bevist ettertrykkelig at han er en contender. Alle burde vite nå at han backer opp attituden.

13 profesjonelle wins på rad nå uten tap, hvor de 5 siste ikke akkurat er noen walkover. Dog, de var det for han.

Interessant analyse av McGregor: The Puncher's Path. Og en oppfølging: The Puncher's Path - Post Script

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hvis det stemmer så er Jones så jævlig driti ut. Hvorfor stakk han av? Litt mer kokain oppi nesa da det skjedde? Det blir masse spekuleringer og rykter den nærmeste tiden, så får vi se hva det blir til.

Forresten: Rockhold vs Machida et par uker tilbake. Goddamn som Rockhold er on a roll for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om DC vinner, blir det også litt sånn, du er ikke best, men når de beste ikke klarer å oppføre seg på fritiden, så kan vi late som! Synd for sporten at JJ fortsatt er et barn, og ikke takler pengene, berømmelsen, eller gud vet hva... Ja jeg heier på rumble!

Angående Rockhold, var vel ikke dette en stor overraskelse, selv om han er fylt 30år, blir han bare bedre og bedre, og er en definitiv tittelutfordrer i 2015. Han er også gigantisk for vektklassen sin, og ser ut som en 7. klassing forvilla inn blandt 4. klassingene. Machida på den annen side, har kun tapt seg de siste årene, og vil nok tape fremtidige kamper mot up and coming motstand, men kan forsvarre UFC livet med at han fortsatt kan banke de andre avdanka krigerne!

Ikke for å glemme musa, han imponerer stadig! Rent teknisk og smartness, er han nok best! Synd det er lite motstand for han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Det gledes! :D Jeg håper at Belfort dænger Weidman, TRT eller ikke TRT. Headkick KO i første runde? Aldri likt Weidman, sikkert pga. fordommene mine som minner meg veldig om stereotyp amerikansk college dude. Saklig.

Johnson VS Cormier står helt åpent for min del. Jeg håper bare det blir en fet kamp (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...