Gå til innhold

Noen som følger UFC her?


Tronaldo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg likte McGregor selv før touren som har vært den siste uka. De har besøkt forskjellige byer/land i en ukes tid for promotering av UFC 189 (Gunnar Nelson skal også gå kamp, 189 :) ) Det blir rett og slett litt for mye av det gode for min del. Han framstår som litt småkvalm og uten noen form for respekt for det Aldo har oppnådd mtp. at han tar fra han beltet.

Håper og tror at Aldo blir for sterk for McGregor, men man vet aldri hva som skjer i MMA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Blir spennende å se om McGregor bare har det i kjeften... love it or hate it, man har lyst å se han gi juling eller få juling :)

Jeg håper og tror Aldo selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å se om McGregor bare har det i kjeften... love it or hate it, man har lyst å se han gi juling eller få juling :)

Jeg håper og tror Aldo selv

Han har da bevist ettertrykkelig at han er en contender. Alle burde vite nå at han backer opp attituden.

13 profesjonelle wins på rad nå uten tap, hvor de 5 siste ikke akkurat er noen walkover. Dog, de var det for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Joa', men fortsatt ganske døll event. Cro Cop gjorde ingenting i to runder, før han plotseli knocka Gonzaga. Sikkert sweet med hevn for Cro Cop fra første kampen :)

Taktikken var vel å slite Gonzaga ut og kjøre på ifra runde 3 og utover. Funka jo forsåvidt ;) Men ja skal være enig at de 2 første rundene ikke var så mye å skryte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, det var en najs KO (y) Gonzaga fikk albuedæng til de grader. Sånn alt i alt så var det en mindre begivenhetsrik event.

Neste storkamp nå er Jon Jones VS Anthony Johnson i mai. Jeg liker Lyoto Machida, så det kan bli interessant kamp nå til helga mot Luke Rockhold. Der skal for øvrig Paige VanZant prøve seg mot Felice Herrig. Tiwas kommer til å sitte som limt foran skjermen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste storkamp nå er Jon Jones VS Anthony Johnson i mai.

Hadde vært utrolig gøy skulle Johnson prestere knocke ut Jonn'ern, men at det skulle skje er vel heller tvilsomt.

Jon Jones og Ronda Flausey er to champs som irriterer meg grønn til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...