Gå til innhold

Noen som følger UFC her?


Tronaldo

Anbefalte innlegg

Jeg gir egentlig faen i hva folk hiver i seg, men Jon Jones har null kredibilitet igjen etter all driten som har kommet fram. Har han ikke tatovert "Philippians 4:13" på kassa? Bibelsitat: "I can do all things through Christ who strengthens me." Må nesten klage på den tattisen der, den funker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra flere ser Jones for den arrogante karen han alltid har vært :D

I mine øyne er fyllekjørere laaangt ned på listen over folk det er verdt å ta vare på. Jeg mener det burde dømmes som "indirekte drapsforsøk" eller noe sånt, for det er jo bare flaks om de ikke treffer en mor med unge.

Og - cocain er prestasjonsfremmende. Økt dopamin gjør at man restituerer seg raskere, men orker mer motgang i trening og man blir mer fokusert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh, det er for lett å kritisere Jones. Saken minner jo om flere unge som blir store stjerner i ung alder. Det blir et enormt press, og livet ditt forandrer seg plutselig. Jeg gidder ikke å kritisere Jon Jones, for jeg tror de fleste av oss hadde skeiet ut, hvis man hadde hatt så stor berømmelse og så stor bankkonto i en så ung alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Meh, det er for lett å kritisere Jones. Saken minner jo om flere unge som blir store stjerner i ung alder. Det blir et enormt press, og livet ditt forandrer seg plutselig. Jeg gidder ikke å kritisere Jon Jones, for jeg tror de fleste av oss hadde skeiet ut, hvis man hadde hatt så stor berømmelse og så stor bankkonto i en så ung alder.

Han må gjerne skeie ut, men han trenger ikke late som at han er ufeilbarlig :) Det er bare det som alltid har irritert meg, han klarer på mystisk vis alltid å si/oppføre seg motsatt av hva som får meg til å bli en fan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meh, det er for lett å kritisere Jones. Saken minner jo om flere unge som blir store stjerner i ung alder. Det blir et enormt press, og livet ditt forandrer seg plutselig. Jeg gidder ikke å kritisere Jon Jones, for jeg tror de fleste av oss hadde skeiet ut, hvis man hadde hatt så stor berømmelse og så stor bankkonto i en så ung alder.

Yup!

Æ tror nok at de fleste av oss ville hatt horer og kokain til frokost hver dag om vi hadde vært i Jones sin posisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Og nå er det blitt avslørt at T:E verdiene fra to av testene til Jones er unormalt lave.

http://mmajunkie.com/2015/01/anti-doping-expert-with-odd-testosterone-readings-cir-test-needed-on-jones-sample

http://www.subjectmma.com/explained-jon-jones-drug-test-scandal/

Spennende å se om det vil bli gjort CIR testinger av prøvene.

INB4 "TRT" i en alder av 24...

Men jah, kanskje det var like greit å ta litt kokain å bli ferska på det en å bli utestengt pga mystiske T/E verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom det jo frem at NAC fikk prøvesvarene 23 desember. Det lot han med andre ord sloss vel vitende om prøvesvarene. Han slipper også bøter og utestengelse. For meg er det helt bak mål. Hele UFC står også bak Jones, til tross for at de har sparket flere utøvere som har blitt tatt for bruk av marihuana. Jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker av bullshitet til Zuffa & co

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Nå kom det jo frem at NAC fikk prøvesvarene 23 desember. Det lot han med andre ord sloss vel vitende om prøvesvarene. Han slipper også bøter og utestengelse. For meg er det helt bak mål. Hele UFC står også bak Jones, til tross for at de har sparket flere utøvere som har blitt tatt for bruk av marihuana. Jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker av bullshitet til Zuffa & co

Jeg er enig i at det er utrolig mye rot vedrørende "code of conduct" og testing etc... Så det jeg stort sett gjør er å lese mindre og heller bare se eventene. Men er helt enig, det er utrolig forskjellsbehandlinger ute å går. Bare se hele rotet som var med Belfort/Silva/Sonnen før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn ifh til Wada-koden så kan man ha en hel del narkotiske stoffer i blodet på OCT(out of competition) tester. Om en vil kan man røyke meg en joint, men føle seg litt slapp, så velger derfor å ta et par striper cola for så å kjøre i seg effedrin før en treningsøkt. Bli testa av ADN og være innenfor alle lover og regler de har satt og ikke få en positiv prøve. Tar man det samme før en konkurranse(har man spor i blodet under en konkurranse) vil man få positiv prøve som slår ut på samtlige av stoffene

Er snakk om det meste nark, noen sentralstimulerende og litt andre ting man ikke vil få en positiv prøve på under trening.

AAS, peptider, div sentralstimulerende, betablokker og andre tunge stoffer vil felle deg uansett.

For min del mener jeg at dette er et greit regelverk, selv om jeg ikke synes effedrin skal være lovlig på trening da det er prestasjonsfremmende.

Så i bunn og grunn er det mange haters som ikke kan antidopingregelverket, MEN er det noe rart med T:E profilen hans, da skal han bli utestengt uten tvil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del mener jeg at dette er et greit regelverk, selv om jeg ikke synes effedrin skal være lovlig på trening da det er prestasjonsfremmende.

Her er det jo mange meninger, men personlig mener jeg jo at OM noe i det hele tatt skal være tillatt, så burde det være AAS. Det er ikke prestasjonsfremmende, men man kommer seg fortere etter skader, tåler mer trening og det skal mer til før man skader seg. Prestasjonsfremmende og rusende stoffer vil gjøre at folk kan trene seg selv for hardt, ta sjanser osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo mange meninger, men personlig mener jeg jo at OM noe i det hele tatt skal være tillatt, så burde det være AAS. Det er ikke prestasjonsfremmende, men man kommer seg fortere etter skader, tåler mer trening og det skal mer til før man skader seg. Prestasjonsfremmende og rusende stoffer vil gjøre at folk kan trene seg selv for hardt, ta sjanser osv osv...

Inngår ikke AAS under kategorien Performance Enhancing Drugs? Den uthevede setningen over her vil jo i praksis si at at ytelse går opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inngår ikke AAS under kategorien Performance Enhancing Drugs? Den uthevede setningen over her vil jo i praksis si at at ytelse går opp.

Mulig. Jeg ser på prestasjonsfremmende som akutt. Jeg har ikke sett noe som tilsier at man holder ut lengre med noe som helst når man er på AAS (gjerne motsatt). Det kommer vel helt an på definisjonen av prestasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...