Gå til innhold

Chemtrails-dokumentar på tv.no


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har seriøst lyst til å møte en slik person i virkeligheten en gang. LOL's will be had.

Da må du være mer avansert enn å bare leke "spot the vegan". Kanskje dette ville fungert:

På en offentlig plass som buss, trikk eller torg osv., si følgende:

"Jeg får så vondt i hodet av GMO-eplet jeg nettopp spiste rett under en stor chemtrail før homeopattimen etter antivaksine- og pro-brystmelk demonstrasjonen etter den økologiske veganfrokosten på miljømøtet.

Noen andre her som kjenner seg igjen eller?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har seriøst lyst til å møte en slik person i virkeligheten en gang. LOL's will be had.

Har en delvis sånn i extended family. Problemet er at det er så syyykt mye forskjellig greier hele tiden at det er umulig å være on top of alle de ville påstandene. Ethvert argument skytes ned med et nytt argument, og til slutt blir man sittende og si "det der høres veldig veldig rart ut. Jeg tror ikke på det". Men man har ikke noe bedre argument enn det siden vedkommende da har begynt å snakke om noe helt insane som man aldri har hørt om før. Når du er i en face-to-face samtale uten mulighet for å be om kildehenvisning eller til å google påstander blir du sittende som taper av diskusjonen med mindre du kan veldig mye om alle temaene som dras opp. Det er ellevilt frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]141597[/ATTACH]

Hvor er bevisene på at spøkelser ikke finnes? Blir ikke det litt som å motbevise gud?

Grunnen til at jeg egentlig spør er at vi har et spøkelse på hytta. Hun gjør ikke så mye utav seg, men noen uforklarlige ting skjer med ujevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er bevisene på at spøkelser ikke finnes? Blir ikke det litt som å motbevise gud?

Grunnen til at jeg egentlig spør er at vi har et spøkelse på hytta. Hun gjør ikke så mye utav seg, men noen uforklarlige ting skjer med ujevne mellomrom.

Not sure is serious....

Hvis du er seriøs: HAHA. Jesus tittyfucking christ så naiv du er! Voksen mann som tror på spøkelser! Jeg ville ikke nevnt den troen til noen oppegående mennesker IRL.

Bevisene mot spøkeleser er vel at det har vært tusenvis av muligheter til å bevise deres eksistens. Det har aldri blitt bevist noe som helst.

I tillegg ville mange modeller av hvordan verden fungerer måtte forkastes.

Men jeg kan være enig i at spøkesler muligens bør plasseres lengre mot høyre enn noen av de mer latterlige overtrosforestillingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg kan være enig i at spøkesler muligens bør plasseres lengre mot høyre enn noen av de mer latterlige overtrosforestillingene.

Var vel strengt tatt det som var poenget.

Men, det har skjedd ting inne på hytta som jeg ikke kan forklare, og da skylder jeg på spøkelser. Enklest sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel strengt tatt det som var poenget.

Men, det har skjedd ting inne på hytta som jeg ikke kan forklare, og da skylder jeg på spøkelser. Enklest sånn.

For en fantastisk idiotisk holdning. Jeg skjønner ikke hvorfor fenomen "x" skjer, derfor er det spøkelser. Seem legit.

Jeg anbefaler deg å se denne:

Sørg for at hjernen din ikke faller ut flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevisene mot spøkeleser er vel at det har vært tusenvis av muligheter til å bevise deres eksistens. Det har aldri blitt bevist noe som helst.

I tillegg ville mange modeller av hvordan verden fungerer måtte forkastes.

Men jeg kan være enig i at spøkesler muligens bør plasseres lengre mot høyre enn noen av de mer latterlige overtrosforestillingene.

Tror kanskje det er noe av poenget til Øyvind :p

Det er ikke veldig mange verdensmodeller som nødvendigvis vil måtte forkastes, da en "ånd/sjel" er det som ligger til grunn og det blir derfor som å skulle motbevise noe som ikke kan falsifiseres.

Mange av de mest innbitte blander jo inn multiverse og all faenskap i det her.

Jeg mener altså at det skal lenger til høyre enn eksempelvis havfruer, som det har vært en del tråder om allerede ;)

(meeeeen, ikke lenger til høyre enn organisert religion)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det har skjedd ting inne på hytta som jeg ikke kan forklare, og da skylder jeg på spøkelser. Enklest sånn.

Hvorfor skylde på akkurat spøkelser? Hvorfor ikke usynlige dvergnisser?

Om man ikke kan forklare det, så kan man gjøre to ting. A) Putte det i boksen med uforklarlige ting eller B) Prøve å forklare det basert på bevis.

Alterntiv C) Forklare det i det overnaturlige; er egentlig ikke et reelt alternativ fordi det gir ingen mening annet enn at det er enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spøkelser er vel ordet vi bruker. Kan godt kalle det usynlige dvergnisser om det gjør deg glad.

Men, hjelp med med logisk forklaring på denne.

Kommer inn på hytta, der har det ikke vært folk på 14 dager. Hytta er låst, varmtvannsbereder og pumpe koblet fra. Låser meg inn går ned og setter i kontaktene til bereder og pumpe. Går opp for å åpne terrassedøren for å lufte, på vei bort til døren, ca 2 meter fra døren blir jeg våt på sokken. Oppdager en liten dam, ca 8-10 cm i diameter. Den kan ikke ha vært der lenge for det er ingen skader på parketten. Det er ikke vann i taket over. Dette er 150-200 cm fra ytterveggen. Det er ikke rør i denne delen av huset, hverken over eller under. (dette har skjedd to ganger til, men da har det vært andre til stede så det kan være noen som driver he***te)

Jeg finner ingen forklaring og skylder herved på usynlige dvergnisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spøkelser er vel ordet vi bruker. Kan godt kalle det usynlige dvergnisser om det gjør deg glad.

Men, hjelp med med logisk forklaring på denne.

Kommer inn på hytta, der har det ikke vært folk på 14 dager. Hytta er låst, varmtvannsbereder og pumpe koblet fra. Låser meg inn går ned og setter i kontaktene til bereder og pumpe. Går opp for å åpne terrassedøren for å lufte, på vei bort til døren, ca 2 meter fra døren blir jeg våt på sokken. Oppdager en liten dam, ca 8-10 cm i diameter. Den kan ikke ha vært der lenge for det er ingen skader på parketten. Det er ikke vann i taket over. Dette er 150-200 cm fra ytterveggen. Det er ikke rør i denne delen av huset, hverken over eller under. (dette har skjedd to ganger til, men da har det vært andre til stede så det kan være noen som driver he***te)

Jeg finner ingen forklaring og skylder herved på usynlige dvergnisser.

Ja. Vann på gulvet må nødvendigvis skyldes noe som aldri blitt dokumentert at eksisterer! Selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spøkelser er vel ordet vi bruker. Kan godt kalle det usynlige dvergnisser om det gjør deg glad.

Men, hjelp med med logisk forklaring på denne.

Kommer inn på hytta, der har det ikke vært folk på 14 dager. Hytta er låst, varmtvannsbereder og pumpe koblet fra. Låser meg inn går ned og setter i kontaktene til bereder og pumpe. Går opp for å åpne terrassedøren for å lufte, på vei bort til døren, ca 2 meter fra døren blir jeg våt på sokken. Oppdager en liten dam, ca 8-10 cm i diameter. Den kan ikke ha vært der lenge for det er ingen skader på parketten. Det er ikke vann i taket over. Dette er 150-200 cm fra ytterveggen. Det er ikke rør i denne delen av huset, hverken over eller under. (dette har skjedd to ganger til, men da har det vært andre til stede så det kan være noen som driver he***te)

Jeg finner ingen forklaring og skylder herved på usynlige dvergnisser.

Jeg tipper du dro med deg vannet inn jeg. Men tar jeg ikke helt feil så er vel det TOTALT umulig og usannsynlig, så da er det mye mer plausibelt å skylde på hyttespøkelset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tørt ute, og jeg hadde ikke noe flytende på meg og hadde ikke gått der tidligere. Men, det kan selvsagt ha en naturlig forklaring som ingen har tenkt på foreløpig. Men jeg er ikke ute etter å overbevise noen, ville bare få spøkelsene flyttet til høyre, og det fikk jeg jo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Det var tørt ute, og jeg hadde ikke noe flytende på meg og hadde ikke gått der tidligere. Men, det kan selvsagt ha en naturlig forklaring som ingen har tenkt på foreløpig. Men jeg er ikke ute etter å overbevise noen, ville bare få spøkelsene flyttet til høyre, og det fikk jeg jo :)

Du får ringe denne karen: http://www.itromso.no/nyheter/article9749496.ece

han driver vist ut demoner over en lav sko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tørt ute, og jeg hadde ikke noe flytende på meg og hadde ikke gått der tidligere. Men, det kan selvsagt ha en naturlig forklaring som ingen har tenkt på foreløpig. Men jeg er ikke ute etter å overbevise noen, ville bare få spøkelsene flyttet til høyre, og det fikk jeg jo :)

Det var nok de usynlige dvergnissene som tissa på seg da de hørte at du kom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tørt ute, og jeg hadde ikke noe flytende på meg og hadde ikke gått der tidligere. Men, det kan selvsagt ha en naturlig forklaring som ingen har tenkt på foreløpig. Men jeg er ikke ute etter å overbevise noen, ville bare få spøkelsene flyttet til høyre, og det fikk jeg jo :)

Det er helt tydelig at du faktisk tror/trodde på spøkelser og agendaen din ikke utelukkende var figurpresisering.

Jeg håper du ble flau over dine egne uttalelser og innser hvor latterlig det er å si at en vannflekk på parketten skyldes spøkelser/nisser/feer osv.

Hvis du synes jeg er frekk som sier at det du sier er idiotisk, så er det fordi det du sier er idiotisk og jeg er ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...