Gå til innhold

51 bananer på en dag, how hard can it be?


EDRF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heldigvis bare idag. Dette kan vise seg å være vanskeligere enn jeg først trodde, jeg her jo faktisk 30 bananer igjen. Jeg tror jeg må frem med stor blenderen :yuck:

For "variasjonen" (alt er relativt) sin del vil jeg da anbefale bananiskrem, når man først har blenderen i sving og du også drikker proteinshake? :) Frys ned bananbiter, pisk (LENGE) sammen med proteinpulveret og evt litt væske og så har du den herligste softis (y) Ville nok muligens smake enda herligere på en dag der du ikke har spist 20++ bananer fra før skal sies :p:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kveldsmat

19:45. Ny runde med blenderen, men mer veske denne gangen. Jeg har til nå brukt 20 minutter på å prøve å få i meg dette og har konkludert med at det går ikke.Omtrent 30% av det som var i blenderen er igjen, noe som vil si at til nå har jeg konsumert ca 36-37 bananer som har en samlet vekt på ca 4kg. Jeg sitter her å gulper opp banan rett på kanten til å kaste opp. Jeg har aldri i hele mitt liv vært så mett som dette.

Jeg ser for meg dette skjer hvert øyeblikk nå : rLSF2C8.gif

Til stor skuffelse for både meg selv og antageligvis mange andre der ute tror jeg at jeg velger å avslutte bananspisingen.

Konklusjon:

Som det meste Jeremy Clarkson sier "how hard can it be?" om viste dette seg å være vanskeligere enn jeg hadde sett for meg. Folk kan si hva de vil om Freelee, men jeg kan ikke annet enn å gi dama litt respekt. Det faktum at en dame på noen-og-femti kilo klarer å stappe i seg alt dette på en dag er bare helt utrolig.

Ifølge MyFitnessPal havner jeg på 4700 kalorier, 190g protein 70g fett og hele 830g karbo, med rundt 65g fiber.

Hvis dere kan unnskylde meg, så skal jeg nå gå å legge meg på sofaen å dø en liten skvett.

Det var det, takk for idag og kjør trygt hjem. :yuck::sick::dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldsmat

19:45. Ny runde med blenderen, men mer veske denne gangen. Jeg har til nå brukt 20 minutter på å prøve å få i meg dette og har konkludert med at det går ikke.Omtrent 30% av det som var i blenderen er igjen, noe som vil si at til nå har jeg konsumert ca 36-37 bananer som har en samlet vekt på ca 4kg. Jeg sitter her å gulper opp banan rett på kanten til å kaste opp. Jeg har aldri i hele mitt liv vært så mett som dette.

Prøv igjen imorra!

Jeg ser for meg dette skjer hvert øyeblikk nå : rLSF2C8.gif

Til stor skuffelse for både meg selv og antageligvis mange andre der ute tror jeg at jeg velger å avslutte bananspisingen.

Konklusjon:

Som det meste Jeremy Clarkson sier "how hard can it be?" om viste dette seg å være vanskeligere enn jeg hadde sett for meg. Folk kan si hva de vil om Freelee, men jeg kan ikke annet enn å gi dama litt respekt. Det faktum at en dame på noen-og-femti kilo klarer å stappe i seg alt dette på en dag er bare helt utrolig.

Ifølge MyFitnessPal havner jeg på 4700 kalorier, 190g protein 70g fett og hele 830g karbo, med rundt 65g fiber.

Hvis dere kan unnskylde meg, så skal jeg nå gå å legge meg på sofaen å dø en liten skvett.

Det var det, takk for idag og kjør trygt hjem. :yuck::sick::dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hæhæhæh! Dævver. MEN du kunne gjort det lettere? tatt en "liten klase" til å begynne med, så kjørt 2 bananer i timen? Eller skulle det være så og så mange bananer pr måltid i løpet av en viss tid (under 24t)?

Målet var å få i meg alt på en dag(16-18 timer) Så jeg kunne sikkert ha prøvd meg på 2-3 bananer i timen. Ikke at jeg tror det hadde hjulpet. Det blir mange bananer etter hvert og magen får mye å jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et hederlig forsøk, så all kred til deg :)

Ta deg en velfortjent pause fra bananene nå, og unn deg et yummy måltid når den lille banandøden og kvalmen har avtatt (y)

Hehe, takk. Skal i konfirmasjon imorgen å tar jeg ikke helt feil er det røkt svinekam med ananas og ost på til middag som jeg kan fråtse meg i

*drool*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint show. Denne skal jeg prøve sjæl :D

Lykke til isåfall, dette er noe av de verste jeg har vært med på.

du har jo fremdeles en del timer igjen før midnatt då, så du kan jo ennå klare det ?? ;)

Du lever i troen du :p Eneste måten du bananene forsvinner er hvis noen kommer å hjelper meg med dem. :yuck:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært smart, så hadde du gjort dette en gang seinere:

Lag bananchips av 16 stk, som snackes ila dagen. Væsken blir da tatt bort ;)

Lag bananis av 5 bananer m litt vann og evt proteinpulver (vannet gjør at det ikke blir så fluffy, som gjør det så mettende)

Grill/stek lett 10 bananer og ha på litt salt

Spis 10 bananer

Lag smoothie av 10 resterende bananer

(y)

Kanskje litt juks? Men banan er banan, uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært smart, så hadde du gjort dette en gang seinere:

Lag bananchips av 15 stk, som snackes ila dagen. Væsken blir da tatt bort ;)

Lag bananis av 5 bananer m litt vann og evt proteinpulver (vannet gjør at det ikke blir så fluffy, som gjør det så mettende)

Grill/stek lett 10 bananer og ha på litt salt

Spis 10 bananer

Lag smoothie av 10 resterende bananer

(y)

Kanskje litt juks? Men banan er banan, uansett!

Det blir vel juks kontra hva hun dama gjør? utfordringen var vel å kjøre på med samme metode som henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...