Gå til innhold

Tips til pålegg!


OhMickey

Anbefalte innlegg

Gjest MrWednesday

Har selv blitt hekta på Philadephia-osten med melkesjokolade. Bruker det både på brød og på spelt-lomper. Kanskje ikke det sunneste pålegget, men det er nok bedre enn Nugatti f.eks. :p

Ellers kan jeg anbefale en dobbel "blings" med leverpostei. To skiver med leverpostei med masse salat, agurk, tomat, paprika (eller uansett grønne saker egentlig) mellom. Snadder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MrWednesday
Rart at flere nevner leverpostei når hun tydelig skriver hu er drita lei leverpostei... !

Hun spør jo også etter "amazing kombinasjoner". Da synes jeg min er kvalifisert. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det sommer og sol! (Iallefall sol.. :-P )

Ta ei skive, hiv på litt ekstra lett rømme som "smør", del opp jordbær, strø over litt sukker og litt balsamico eddik <3 :D

Ellers er jo avocado en evig klassiker. skiver av avokado, salt, pepper og litt hjemmelaget majones på ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sommer og sol! (Iallefall sol.. :-P )

Ta ei skive, hiv på litt ekstra lett rømme som "smør", del opp jordbær, strø over litt sukker og litt balsamico eddik <3 :D

Ellers er jo avocado en evig klassiker. skiver av avokado, salt, pepper og litt hjemmelaget majones på ! :D

Dere i Stavanger har jo hatt sommer hele påska, i går snødde det i Tromsø. Men uavhengig av vær, så hørtes det sykt godt ut :D Skal testes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere i Stavanger har jo hatt sommer hele påska, i går snødde det i Tromsø. Men uavhengig av vær, så hørtes det sykt godt ut :D Skal testes.

Hehe . men gradestokken går bekymringsfullt fort nedover her og nå.. :-/

Burde prøves, bare pass på og ikke få en for søt balsamico, da sukkeret og jordbærene er søte i seg selv :)

Ellers pleier jeg selv å lage meg en omelett med skinke, purre, paprika, cherrytomater, steke den, legge den dobbelt og legge den rett på skiva :p Sunt og utrolig godt ^_^ (og lettvint!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...