Gå til innhold

Er denne transformasjonen mulig på 7 månder?


MrAnonym

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kom over et klipp på youtube:

og lurte på om tranformasjonen typen i videon påstår at han gjorde på 7 månder er mulig med perfekt kosthold, supplements, hvile og trening? (6 dager i uken? 3 splitt) Med eller uten ulovligheter?

Kan ikke nok om bodybuilding/fitness til å vite hva som er mulig for en som er utrent å oppnå på kort tid.

Mvh

Petter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er nok mulig uten doping. Som nybegynner har man veldig bra fremgang, hvis man gjør ting nogenlunde riktig.

Han er relativt shredded i heldig lys, men han har ikke særlig mye muskler (selvsagt bra med masse på 7mnd, misforstå meg rett). Så det ser fort veldig dramatisk ut, fremgangsmessig.

Jeg sier: Ha han der som motivasjon, gjør ditt beste og se hva du får til på 7mnd. Har du samme utgangspunkt, trener hardt, og klarer å håndtere en bulk og en deff, så klarer du det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...