Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?

Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Det går mer i kategorien "YOLO" enn "pendling".

However......ser definitivt poenget. Jeg må gjøre noe med den tankegangen :p

Bare plz liksom, ikke dra til Afrika fordi en eller annen dame der nede virker interessert. En ting er å strekke seg litt ekstra, en annen ting er bare å virke tvers gjennom desperat. Disse damene på det tv programmet så jo på denne sjangsen som siste sjangsen i deres liv.. Wuut? :shifty:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 360
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Blei singel i slutten av september i fjor. Det var som å komme ut av fengsel og forholdet var så gale at eg framleis prøver å bli homo.(Det ser så koselig ut).

Jeg har ikke oversikt over hvor lenge det er siden sist, men ser at hun har fått 2 unger siden den tid. Så det har vel gått en stund!

Postede bilder

Bare plz liksom, ikke dra til Afrika fordi en eller annen dame der nede virker interessert. En ting er å strekke seg litt ekstra, en annen ting er bare å virke tvers gjennom desperat. Disse damene på det tv programmet så jo på denne sjangsen som siste sjangsen i deres liv.. Wuut? :shifty:

DAMENE? Hva faen. De svømmer jo i tilbud per standard :D Hvorfor gidde Afrika liksom?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nå er det fire år siden jeg gjorde det slutt, og er veldig tilfreds med avgjørelsen. Jeg ønsket å fokusere på meg selv, studier og reise. Nå er jeg ferdig utdannet, har kjøpt leilighet og kjenner at det hadde vært hyggelig å treffe noen :) Jeg er 25 år og oppegående. Anyone?!

dhat woman:love:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 måneder senere...

Annonse

Singel i ca 2,5 år. Eit forhold som ikkje fungerte for min del og som var godt å komme seg ut av. Ikkje eit vondt brot og vi kan fint snakke med kvarandre i dag.

Å være singel har sine fordelar, men eg trivs mykje betre i eit forhold. Er ganske ensomt å være singel.

Stiller meg spørrande til friheten ein får ved å være singel vs eit forhold. Det å kunne reise på ferie, lage mat, trene, slappe av osb blir jo i mine auge berre betre vist ein har ei/ein å dele opplevingane med :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...