Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klart det er dyrere å ha dame. Jenter har ingen sans for å spare penger og investere dem i eiendom, aksjer, bitcoins eller verdiskapende produksjonsmateriell. De vil bare ha restaurantmat og ferier. Tror jeg bruker i snitt 500kr dagen på mat og godteri til damen.

Vel, da tror jeg du har bare møtt på gold diggers/"jeg kan kaste penger rundt meg" jenter. Alle kvinner er ikke sånn nemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart 2 år. Sliter litt med det enda dessverre da jeg antok at det skulle være meg og hun en goood del lengre enn det ble. Er vel også delvis fordi det ikke har dukket opp noen andre som har vekket interessen særlig. Heldigvis har jeg et par timer på dagen hvor man ikke tenker på noe. Og det er selvfølgelig på trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist date jeg var på så betalte jeg for både kino og middag for begge to.

Har det for meg at den som ber den andre på date, skal stå for kostnadene, så sant ikke noe annet har blitt diskutert på forhånd.

Men, må si jeg også har bedre råd nå som jeg er singel.

Klart det er dyrere å ha dame. Jenter har ingen sans for å spare penger og investere dem i eiendom, aksjer, bitcoins eller verdiskapende produksjonsmateriell. De vil bare ha restaurantmat og ferier. Tror jeg bruker i snitt 500kr dagen på mat og godteri til damen.

Hmm, jeg har iallefall ikke minsket forbruket mitt etter jeg ble singel. Bruker riktignok pengene på meg selv.. kontra begge to, slik det var før, men likevel. Kontoen ser like tom ut på slutten av måneden :-P

Bruker jo mer penger på ting som f.eks trening, kosttilskudd, byturer me gutta osv :p Er dette bare meg? Virker som resten her inne "sparer" penger på å være singel :o ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg har iallefall ikke minsket forbruket mitt etter jeg ble singel. Bruker riktignok pengene på meg selv.. kontra begge to, slik det var før, men likevel. Kontoen ser like tom ut på slutten av måneden :-P

Bruker jo mer penger på ting som f.eks trening, kosttilskudd, byturer me gutta osv :p Er dette bare meg? Virker som resten her inne "sparer" penger på å være singel :eek: ..

at folk "sparer i vei" når dem er single...hadde eg tatt med en klype salt:P tror det er heller slik som du sier, bruker mer penger på seg selv. bare at man ikke legger merke til det. enklere å se at man bruker penger på dama/typen, enn seg selv :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday
XtrM Jeg tenker singel kontra samboer/gift for min del. Om man sammenligner singel kontra kjæreste med egen kåk blir nok regnestykket i favør singel tipper jeg...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at folk "sparer i vei" når dem er single...hadde eg tatt med en klype salt:P tror det er heller slik som du sier, bruker mer penger på seg selv. bare at man ikke legger merke til det. enklere å se at man bruker penger på dama/typen, enn seg selv :p

Har vært røyker, og hver gang jeg sier det til folk får jeg høre "ååååja, men nå har du vel så mye bedre økonomi?". Helt ærlig, husker ikke å ha sett noe til disse pengene for de forsvinner i dragsuget uansett. Blir det samme nå som singel, merker ikke den store forskjellen altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XtrM Jeg tenker singel kontra samboer/gift for min del. Om man sammenligner singel kontra kjæreste med egen kåk blir nok regnestykket i favør singel tipper jeg...

Har vært røyker, og hver gang jeg sier det til folk får jeg høre "ååååja, men nå har du vel så mye bedre økonomi?". Helt ærlig, husker ikke å ha sett noe til disse pengene for de forsvinner i dragsuget uansett. Blir det samme nå som singel, merker ikke den store forskjellen altså..

Eminator

, Er lettere å legge merke til når en bruker penger på andre enn på seg selv ja ;) hehe.

Har vært røyker selv.. klarte å holde meg vekke en stund, før jeg starta å snuse. Men ja, når jeg ikke røyka, så merka jeg ikke til de ekstra tusenlappene i mnd. Tror heller de gikk på div andre usunnheter for å være ærlig o_O ....

MrWednesday , Har vært samboer med kåk, og vært singel med kåk. Er sånnsett adskillig billigere å være 2 stk som betaler på et boliglån enn en person :p Mye en kan bruke 5-7 tusen på i mnd , som i tillegg er skattefrie. Så om en ser slik på det, var det jo nesten "gratis" å ha samboer :p haha ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er dyrere å ha dame. Jenter har ingen sans for å spare penger og investere dem i eiendom, aksjer, bitcoins eller verdiskapende produksjonsmateriell. De vil bare ha restaurantmat og ferier. Tror jeg bruker i snitt 500kr dagen på mat og godteri til damen.

What? 15 000,- i måneden!? Er det et forvokst barn eller en kjæreste du har skaffet deg?

Damer av 2014 betaler sin egen mat, sin egen ferie og sitt eget gotteri. Unntak er en gang av og til - begge veier! :)

(Unntak 2: Mannen spanderer på første ordentlige date!)

Hilsen ei som har eiendom, og i tillegg sparer - foruten å kjøpe gotteriet sitt selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det egentlig?

Mannen kan ikke invitere damen på middag for første gang og så skal hun betale selv. Da er det ingen invitasjon! Er det derimot damen som har invitert mannen, så bør hun betale for begge.

Men ellers, mannen skal ikke fremstå som en forsørger, det blir for dumt. Damer tjener penger selv i dag, det er ikke slik som det var for 50 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...