Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Fra en diskusjon jeg hadde med noen før i dag:

I dette moderne samfunnet - når du sier du er singel betyr det at du er, øh, "helt ensom", eller bare at du ikke har en kjæreste (altså eksklusivt forhold)?

Er ingen tittel satt så er man singel i mine øyne :p

For min del har jeg vært supersingel i 30 uker, nærmeste jeg kommer ett kjærtegn er babyen som sparker meg i ribbeina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Husker ikke om det er 3 eller 4 år, og jeg må bare få si at singel er ikke automatisk lik ensom...!

Er ikke mye tid til overs i hverdagen med to jobber - og så går frikveldene med på trening uansett.

Tror jeg må finne noen likesinnede om det skal funke :huh:

Du har stor sannsynlighet for å treffe nokon med like prioriteringar her då :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 år.

Faller nesten aldri for noen... og når jeg gjør det, faller jeg totalt pladask. Så går det skeis hver gang fordi jeg ikke klarer å slappe av og være meg selv. Utrolig frustrerende. Derimot er jeg ikke interessert, da er gutta supergira.

Jeg er lei av å være singel merker jeg. Men ikke villig til å date "hvem som helst" bare for å ha en armekrok på søndagen. Sa vil jeg heller være alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...