Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Hehe er døvt å være jente og passere 30. Spesielt om man allerede har pådratt seg en unge eller to. Markedsverdien på kjønnsmarkedet stuper mer enn russiske rubler vs. dollar. Pic related

post-3316-14440996244167_thumb.jpg

I min omgangskrets har vi introdusert konseptet "kvinneår". Litt som hundeår, de regnes på en annen måte en konvensjonelle år. Formelen er ganske kompleks men i utgangspunktet så peaker en kvinnes verdi på kjønnsmarkedet et sted mellom 18-25 år for deretter raskt evaporere. En kvinne på 33 er jo minst 40 i ekvivalente normalår (kvinneår) ettersom markedsverdi og evnen til å få avkom uten downs synker dramatisk for hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil legge til en tendens mot slutten av livet. Etter at fertiliteten har gått mot null og det ikke tas i betraktning lenger, så øker kvinnens markedsverdi igjen og går forbi mannens pga. det er flere menn enn kvinner i tillegg til at kvinner har lenger forventet levealder.

Korrigert graf:

post-2004-14440996246844_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hele livet :cautious: 18 år og kanskje påtide me noe?

Prøv 29 år og still going strong, du! På empirisk grunnlag så er alle jenter jeg har *kremte* holdt på med åpnet opp om planleggingen av barn og giftemål etter første måned. Spesielt jenter i starten av tjueårene og midten vektlegger dette grusomt mye. For meg som i utgangspunktet ikke ønsker barn så blir jo dette en tidlig kollisjons-krasj. Man skal aldri si aldri, men det er såvidt jeg har fritid til å opprettholde mine interesser nå, for har et stort aspekter der. Alt ifra games, fotball, tvserier og reising.

Det er ikke til å legge skjul på at jeg i tillegg drømmer om en karrière relatert til mitt eget felt så mye tid går i tillegg her. Strengt talt har jeg mer enn nok med min ubrukelige late, men akk så søte pusekatt. Har et over snittet empatisk forhold til dyr så kanskje jeg får behovet mitt dekket der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv 29 år og still going strong, du! På empirisk grunnlag så er alle jenter jeg har *kremte* holdt på med åpnet opp om planleggingen av barn og giftemål etter første måned. Spesielt jenter i starten av tjueårene og midten vektlegger dette grusomt mye. For meg som i utgangspunktet ikke ønsker barn så blir jo dette en tidlig kollisjons-krasj.

Du kan sende jentene som er mellom 25 og 35 som skremmer deg med slik snakk rett over til meg. Jeg er ikke lettskrem i det hele tatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv 29 år og still going strong, du! På empirisk grunnlag så er alle jenter jeg har *kremte* holdt på med åpnet opp om planleggingen av barn og giftemål etter første måned. Spesielt jenter i starten av tjueårene og midten vektlegger dette grusomt mye. For meg som i utgangspunktet ikke ønsker barn så blir jo dette en tidlig kollisjons-krasj. Man skal aldri si aldri, men det er såvidt jeg har fritid til å opprettholde mine interesser nå, for har et stort aspekter der. Alt ifra games, fotball, tvserier og reising.

Tenk nå heller på det som en positiv ting. Hvis du ikke vil ha barn, og de vil ha, så er det jo best for dere begge at dere går hver deres vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv 29 år og still going strong, du! På empirisk grunnlag så er alle jenter jeg har *kremte* holdt på med åpnet opp om planleggingen av barn og giftemål etter første måned. Spesielt jenter i starten av tjueårene og midten vektlegger dette grusomt mye. For meg som i utgangspunktet ikke ønsker barn så blir jo dette en tidlig kollisjons-krasj. Man skal aldri si aldri, men det er såvidt jeg har fritid til å opprettholde mine interesser nå, for har et stort aspekter der. Alt ifra games, fotball, tvserier og reising.

Det er ikke til å legge skjul på at jeg i tillegg drømmer om en karrière relatert til mitt eget felt så mye tid går i tillegg her. Strengt talt har jeg mer enn nok med min ubrukelige late, men akk så søte pusekatt. Har et over snittet empatisk forhold til dyr så kanskje jeg får behovet mitt dekket der. :)

Altså, jeg sier ikke at jeg vil ha noen forhold pga barn, langt ifra. Men når en er 18 og alle du kjenner har eller har hatt minst 1 forhold og du ingen ting så vil man ha d selv. Vil jo bare ha noen for å slappe av med og noen jeg kunne tilbringe tid med.

Det at du ikke vil ha barn er ditt valg. Om du er 29 så har du visst hatt noen forhold gjennom tidene, så ikke klag på det heller. Bedre er det å ha noen å oppleve det du vil sammen med noen du er glad i eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 år, har prøvd, men ender med at dama sier "du er for snill"... trodde jenter likte å bli skjemt bort?

Joda,det gjør jo alle, men det må balanseres med at de får høre litt "nei" og "dette er hva jeg mener" innimellom og.

Mange (meg selv inkludert) er nok litt for flinke til å legge seg på rygg og føye seg i alt for mye i håp om å tekkes damene. Og da går de til slutt lei og hopper inn i baksetet til den lokale rånern, som tross alt gir faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda,det gjør jo alle, men det må balanseres med at de får høre litt "nei" og "dette er hva jeg mener" innimellom og.

Mange (meg selv inkludert) er nok litt for flinke til å legge seg på rygg og føye seg i alt for mye i håp om å tekkes damene. Og da går de til slutt lei og hopper inn i baksetet til den lokale rånern, som tross alt gir faen.

Gode poeng du har der!

Problemet er også at jeg trenger en viss klasse over dama også, litt kresen også kanskje, krever for mye av ho og av meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,det gjør jo alle, men det må balanseres med at de får høre litt "nei" og "dette er hva jeg mener" innimellom og.

Mange (meg selv inkludert) er nok litt for flinke til å legge seg på rygg og føye seg i alt for mye i håp om å tekkes damene. Og da går de til slutt lei og hopper inn i baksetet til den lokale rånern, som tross alt gir faen.

Rånere, beste typen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 år (!), og føler faktisk ikke noe behov for å ha en kjæreste. Jeg skjønner ikke helt hvor jeg skal få tid til en sånn "hobby". Jeg er imidlertid avstandsbetatt av en mann jeg har møtt i forbindelse med jobb for to år siden. Men, han har kjøpt leilighet med dama, så jeg tror det bare er å glemme hele det prosjektet.

Fri og frank, og veldig egoistisk:LOL:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 år (!), og føler faktisk ikke noe behov for å ha en kjæreste. Jeg skjønner ikke helt hvor jeg skal få tid til en sånn "hobby". Jeg er imidlertid avstandsbetatt av en mann jeg har møtt i forbindelse med jobb for to år siden. Men, han har kjøpt leilighet med dama, så jeg tror det bare er å glemme hele det prosjektet.

Fri og frank, og veldig egoistisk:LOL:

Ååååh, så digg for deg å fortsatt føle det sånn! (y) Jeg var uuuutrolig fornøyd som singel i mange år selv, skjønte ikke hva det var å stresse om! Hehe. Kos deg med det så lenge du kan :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, så digg for deg å fortsatt føle det sånn! (y) Jeg var uuuutrolig fornøyd som singel i mange år selv, skjønte ikke hva det var å stresse om! Hehe. Kos deg med det så lenge du kan :) :)

Hvis jeg kunne fått han jeg er avstandsbetatt av, så hadde jeg ikke nølt ett sekund. Men fordi det er så umulig, så er jeg ganske tilfreds med tilværelsen sånn den er. Bare håper det varer, for jeg har virkelig ikke peiling på hvordan jeg skal finne meg kjæreste hvis behovet melder seg. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...