Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært sammenhengende single i ca 2 måneder, men snart tre år siden forrige samboer. Etter dette har jeg hatt to forhold som har hatt potensialet til å bli mer (og jeg er av typen som ikke gidder å kalle det forhold om det ikke ligger noe mer i det).

Så...om noen jenter vil treffes for en kaffe eller litt knebøy - you know where to find me (riktig - i et av rackene :p )

post-28009-1444099248443_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall er denne også det:

http://np.reddit.com/r/AskMen/comments/2mw4nv/what_is_something_about_the_male_perspective_on/cm867sw?context=3

  • Be attractive/Don't be unattractive isn't all bullshit(it's like 50% BS). We've seen dudes do some creepy/disrespectful ass shit only to end up with the girl at the end of the night. If women really payed attention(not saying y'all don't. Just that it's something to look for), they'd see it's the same for them. They'll see some women do some awkward/crazy ass shit and still have a dude returning their calls just because she's shaped like Chanel Staxxx and sucks dick like Karrine Stephans and/or the grapefruit lady.

  • A man can both see you as a sexual being and as a person. If a guy propositions you for sex, it's not a sign of disrespect. It means he's attracted to you.

  • Keeping the first two points in mind: The reason why guys don't pick up on hints(Even ones as obvious as sitting in his lap and/or asking to watch a movie at his place) is because if we're wrong, we can ruin a friendship. Not only that, but it taints every single nice thing we've done for you. "Did he do that just to get in my pants?"

  • Online dating is throwing your dick AND MAYBE your heart at a wall and hoping something sticks. Repeatedly. The reason those guys aren't forming two well formed sentences referencing your profile is because it's really not worth the effort. If you don't believe me, ask that one male friend of yours that can't get a date if you could create and OKCupid account for him. Bet him about tree fiddy that you can find him a date by the end of the week.

  • If we don't do anything we'll die alone. If we don't take that first step, send that first message, or say that first "Hi, My name is..." we'll end up in a one bedroom apartment choking on a dinner for one in front of a TV reaching for a life alert button.

  • How contradictory the whole "Don't be my friend to get in my pants. Let me know straight up that you want to date me." and "I don't date strangers. I wouldn't date someone just because they found me attractive" is.

  • That stupid irrational ass fear we have that after working for 10-15 year we'll end up with someone who's settling for us because we're "stable".


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 år! Det har vært tre fiiiiine år med masse selvrealisering, egenutvikling og egotripping.

Jeg tenker å fortsette egotrippen frem til jeg finner en som vil ha meg for den jeg er (og som jeg liker i retur, selvsagt).

Single-Lady-meme_0.jpg

Folk leser denne tråden fra start til slutt tror jeg, jeg høster likes enda... teksten stemmer ikke lengre da, det ble med de tre årene. Fant en som likte meg bedre enn jeg gjør selv - ganske kjekt. Hva jeg gjør fredags kvelder er dog rimelig det samme... maaaaat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...