Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjelper ikke, i nåværende markedet du må:

- Ha et lemm på 16cm og 7cm omkrets

- Være en vill, pervers, brutal jævel i senga

- Leke douche med jevne mellomrom

- Ha en villa

- Kjøre Audi R8

alt annet er for beta.

Obligatorisk #sarkasme

Huff, da stiller jeg svakt :-/ jaja, satser på jeg vinner i lotto i helga xP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref avataren din: Vi er ikke å få kjøpt i butikken eller på en brun pub i byen, vi må spesialbestilles fra polet med lang leveringstid! :D

Altså. Brune pub'er er flotte steder. Bortsett fra det... enig!

Hjelper ikke, i nåværende markedet du må:

- Ha et lemm på 16cm og 7cm omkrets

7cm omkrets?

diameter er omkrets delt på pi osv.

Kravene blir underligere og underligere der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er inne på ville veier i off-topic her nå, så må jeg bare praktisere eksponeringsbehovet mitt ved å si at flørting er fullstendig off the table i mine forhold. Jeg flørter ikke med andre, rett og slett fordi når jeg flørter så er det som regel med et formål....så om hun flørter, så er det noen seriøse trust issues fra min side, og da kan du like gjerne gå.

I ain't got time for this shit.

Men hvem er det da i forholdet som definerer hva som er flørting, og hva legger du i flørting? Altså: man har jo gjerne litt forskjellig oppfatning av ha flørting er for noe, og folk oppfatter det som flørting fra min side, selv når det overhodet ikke er bevisst eller ment som flørting, og det jeg har oppfatta som flørting kan bare være folks måte å være hyggelig på.

Mulig jeg leser deg feil her og jeg kjenner ikke bakgrunnen din, men jeg får litt sjalusivibber og trust issues fra deg? Er man i et forhold så må man jo kunne stole på folk. Jeg hadde fått noia av å være med en sjalu, usikker person, som ikke stoler på meg og som lurer på om jeg flørter med alt og alle når jeg egentlig bare prøver å være hyggelig, eller spøke litt med kompiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem er det da i forholdet som definerer hva som er flørting, og hva legger du i flørting? Altså: man har jo gjerne litt forskjellig oppfatning av ha flørting er for noe, og folk oppfatter det som flørting fra min side, selv når det overhodet ikke er bevisst eller ment som flørting, og det jeg har oppfatta som flørting kan bare være folks måte å være hyggelig på.

Mulig jeg leser deg feil her og jeg kjenner ikke bakgrunnen din, men jeg får litt sjalusivibber og trust issues fra deg? Er man i et forhold så må man jo kunne stole på folk. Jeg hadde fått noia av å være med en sjalu, usikker person, som ikke stoler på meg og som lurer på om jeg flørter med alt og alle når jeg egentlig bare prøver å være hyggelig, eller spøke litt med kompiser.

Not sure if serious?

Hyggelig er hyggelig, og flørting er flørting. Trengs det virkelig en definisjon på det? It's not rocket science. En ting er å gi en komplement til en bestekompis, en annen ting er å fyre opp under sexdrivet hans. Det er en fin grense imellom der, men jeg regner med at er man voksen så ser man den grensen selv?

Vedr. sjalusi: jeg aner ikke, da jeg aldri har vært sjalu i mine forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg går såvidt inn i min Prime nå. Helt innafor å velge fra topphylla da. (Med "topphylle" mener jeg de som ser etter noe langvarig).

Jeg er faen ikke en døende rase, jeg er en special, limited edition breed! :D

Stemmer det :p haha ^_^

La akkurat merke til at det er kommet en "nettdating side for folk med høy utdannelse".. hvor er siden for unike eksemplarer som oss?

you two... Ojive and XtrM you are just like me...i thought i was the only one ..makes me all fuzzy and warm to know there are some gents out there

post-6495-14440978426362_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not sure if serious?

Hyggelig er hyggelig, og flørting er flørting. Trengs det virkelig en definisjon på det? It's not rocket science. En ting er å gi en komplement til en bestekompis, en annen ting er å fyre opp under sexdrivet hans. Det er en fin grense imellom der, men jeg regner med at er man voksen så ser man den grensen selv?

Vedr. sjalusi: jeg aner ikke, da jeg aldri har vært sjalu i mine forhold.

Vel, med tanke på hva jeg sa og også hva andre her har sagt; så er ikke flørting flørting og hyggelig bare hyggelig. Man oppfatter jo ting forskjellig, og kanskje også i forhold til situasjonen. Ut fra svaret ditt nå så tror jeg vi også oppfatter flørting som to litt forskjellige ting. Som sagt: jeg kjenner deg ikke, og dette er nettet, så derfor spør jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not sure if serious?

Hyggelig er hyggelig, og flørting er flørting. Trengs det virkelig en definisjon på det? It's not rocket science. En ting er å gi en komplement til en bestekompis, en annen ting er å fyre opp under sexdrivet hans. Det er en fin grense imellom der, men jeg regner med at er man voksen så ser man den grensen selv?

Vedr. sjalusi: jeg aner ikke, da jeg aldri har vært sjalu i mine forhold.

Ojive, det er vel ikke verre enn å bare prate om det? Fortell hva du selv tenker rundt flørting utenfor forholdet, og hør hva den andre personen mener. Hvis man får avklart på forhånd at flørtingen er betydningsløs, vil det trolig også være lettere å takle. Så lenge det kun er flørting uten andre hensikter enn for gøy, er det da virkelig et problem? I så fall hvorfor? Veldig mange er bare hyggelige/morsomme/imøtekommende, som for enkelte oppfattes som flørting. Det vil si at noen etter to-tre møter tror man har noe på gang, mens den andre parten bare har vært normalt hyggelig. Det funker ganske dårlig når man ikke kan si noe hyggelig uten at alt skal overtolkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojive, det er vel ikke verre enn å bare prate om det? Fortell hva du selv tenker rundt flørting utenfor forholdet, og hør hva den andre personen mener. Hvis man får avklart på forhånd at flørtingen er betydningsløs, vil det trolig også være lettere å takle. Så lenge det kun er flørting uten andre hensikter enn for gøy, er det da virkelig et problem? I så fall hvorfor? Veldig mange er bare hyggelige/morsomme/imøtekommende, som for enkelte oppfattes som flørting. Det vil si at noen etter to-tre møter tror man har noe på gang, mens den andre parten bare har vært normalt hyggelig. Det funker ganske dårlig når man ikke kan si noe hyggelig uten at alt skal overtolkes.

Nei nei, by all means. Så klart kan man være seg selv uten å være redd for hvordan man blir tolket. Poenget mitt er intensjonen. Det som skiller "det å være hyggelig" fra en "flørt", er intensjonen. Og er man usikker på noe, så er det jo bare å ta det opp. Man dør ikke av å spørre liksom :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, by all means. Så klart kan man være seg selv uten å være redd for hvordan man blir tolket. Poenget mitt er intensjonen. Det som skiller "det å være hyggelig" fra en "flørt", er intensjonen. Og er man usikker på noe, så er det jo bare å ta det opp. Man dør ikke av å spørre liksom :p

Jammen da så! Da er det jo greit, og jeg skjønner bedre hva du mener. Det bare virket litt bastant når du sa at flørter hun så kan hun bare gå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen da så! Da er det jo greit, og jeg skjønner bedre hva du mener. Det bare virket litt bastant når du sa at flørter hun så kan hun bare gå. :)

Ganske bastant, og det hender ganske ofte at jeg er. Jeg ser nå at jeg burde ha utdypet det bedre enn å bare slenge det ut i ufiltrert form. Jeg har bare sett nok av break-ups pga utroskap til at jeg føler meg ganske så....engasjert i emnet. Derfor er jeg så bastant på det.

ANYWAY, nok av off-topic fra min side.

(sorry mods, men det kan kanskje være en idè å splitte tråden i en annen en?:blush: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...