Gå til innhold

Natt-Tråden


Mrb-1

Anbefalte innlegg

ja tenkte vi rett og slett kunne ha en tråd her for oss som er litt ranglete og er våken på natten.

Vi kan prate om litt og alt, bli bedre kjent med andre natt-mennesker og kanskje fortelle litt hva vi driver med.

Selv er jeg en serie- og filmoholiker. Så her går det akkurat nå i serier. Om noen har et godt tips til en fantasy bok gjør ikke det noe heller.

Så hvem, hva og hvorfor er du våken?

Preben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er våken fordi jeg var på en tilstelning gjennom jobben. Spist store mengder pizza (den nye Una bar på Solsiden, Trondheim anbefales(y)), drukket MYE pepsi max, og bare for å toppe det hele rundet jeg av med en irish coffee. Brukbare mengder koffein der altså.

Akkurat nå sitter jeg og spiser smågodt fra et påskeegg jeg fikk fra mine foreldre (jeg er nærmere tretti år:p) på vei hjem fra Solsiden, så ligger nok godt på plussiden kalorimessig i dag:banghead:

Men heller smågodt enn Hotel Cæsar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja altså nå er det jo streng tatt blitt natt igjen. Å da har jeg gleden av å melde at jeg kom over en serie som heter

Ravenswood. Å etter et kjapt søk på imdb ( http://www.imdb.com/title/tt2799012/?ref_=fn_al_tt_1 )

Kan jeg ikke annet enn å glede meg over hvor dårlig denne serien er og blir å se! Har selvsagt begynt å laste ned alle 10 episodene som har kommet ut. Å glede for en natt dette skal bli.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At folk gidder å være våken så lenge på natta, hvordan klarer dere det?

jeg bliiir så trøtt

Hvor lenge man er våken avhenger vel av når man står opp. Regner med totalt antall timer våken i strekk gjerne blir det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...