Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Hvem er denne dama?

Edit: Nevermind. Tror jeg greier å bruke google og finner det ut selv :p

:oops:

For utenom å være en trangsynt hatfull fjott av en person så kan du lese mer her:

Ann Coulter - Wikipedia

Heldigvis har USA en drøss oppegående folk som veier mer en opp for bunnfallet Coulter & Co, så for å bidra med litt positive ord og ikke trangsynt religiøst konservativt drittsnakk så kan vi gi ordet til Carl Sagan:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare fylle på med litt skikkelige folk, ann coulter gjør at det brenner i ørene pga alt hun lirer av seg:

En befrielse og se, høre og lære om seg selv ved hjelp av tanken og ikke troen:

"As a fraction of the lifespan of the universe as measured from the beginning to the evaporation of the last black hole, life as we know it is only possible for 1/10^30 of a percent. And that's why, for me, the most astonishing wonder of the universe isn't a star or a planet or a galaxy. It isn't a thing at all. It's an instant in time. And that time is now. Humans have walked the earth for just the shortest fraction of that briefest of moments in deep time. But in our 200,000 years on this planet we've made remarkable progress. It was only 2,500 years ago that we believed that the sun was a god and measured its orbit with stone towers built on the top of a hill. Today the language of curiosity is not sun gods, but science. And we have observatories that are almost infinitely more sophisticated than those towers, that can gaze out deep into the universe. And perhaps even more remarkably through theoretical physics and mathematics we can calculate what the universe will look like in the distant future. And we can even make concrete predictions about its end. And I believe that it's only by continuing our exploration of the cosmos and the laws of nature that govern it that we can truly understand ourselves and our place in this universe of wonders." - Brian Cox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg forstår det, men jeg synes det er rart hvordan en glemmer ting USA faktisk har gjort for det bedre.

Muhammad al nadeem og mogadishu militsen drepte 300.000 mennesker, USA sendte inn spesialstyrker og forhindret en større massakre, når Nato sammen med FN sendte sine soldater lenge etter USA mistet de omtrent alle, nederlandske, pakistanske og indiske styrker ble massakrert og Nato fikk ikke til en dritt. USA fikk fjernet militsten og geriljaene i somalialand slik at FN kunne komme til med nødhjelp.

Det samme gjorde de i Rawanda, Congo, Angola, Liberia, Kosovo, Sarajevo, Jugoslavia...hva gjorde Norge eller Nato der? sosialistene som hater USA så jævlig..hva gjorde de? gjorde de noe? tja..Nato ga Mostar og Sebrenecia til Mlatko og Milosevic så flere 1000 uskyldige sivile ble drept og henrettet i fangeleirer. Det fantastiske sosial demokratiske Europa ga bokstaveligtalt 50.000 muslimske menn og gutter til de røde skorpionene som bare trengte å trykke på avtrykkeren...lol og vi latterliggjør USA? fyfaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden gjør vel narr av amerikanske kristenfundamentalister..

Nato kan vel ikke angripe/gjøre noe uten at et land med Nato-medlemskap har blitt angrepet av den nasjonen de skal "innvadere"? Og det er vel ikke så mange Nato-land i Afrika? USA kan gjøre hva faen de vil uten at noen kan si noe. Poenget her blir at Nato har regler å ta hensyn til som USA kan drite i.

Men for all del USA har gjort mye bra. Tråden her gjør vel mer narr av WASPS og andre kristenfundamentalister i USA. Kanskje tråden burde hete I hate christians i stedet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så på Skavlan fra fredag nå, og der sier Bjør Ulveus: "Det at mennesket har behov for trøst betyr ikke at det finnes et svar på den trøsten, innebærer ikke at det finnes noen som kan trøste. Det innebærer bare at man har denne lengselen etter det, og at livet ikke skal være slutt etter døden"

*Applaus*

Skavlan: Så det du sier er at du tror ikke det finnes noen som kan gi trøst?"

Ulveus: "Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror at vi må ta ansvar selv for våre liv, vi har bare ett liv og det skal vi ta ansvar for"

*Applaus*

Jeg er så glad for at jeg bor i et land der dette er den reaksjonen flest folk har til slike uttalelser. Sml. med det som nå skjedde på demokratenes landsmøte, der de ikke hadde nevnt gud i partiprogrammet sitt,ble kritisert av Faux News, og tydeligvis følte seg tvunget til å foreta en tett "avstemming" om å ta inn referanser til gud der allikevel (når man hører opptaket så er det ca likt på ja og nei, og de trenger i teorien 2/3 for å endre programmet på den måten, ganske fønni.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ikke trosretninger, kristendommen har frivillige organisasjoner i 180land der de deler ut gratis mat og ly til de som trenger det.

Jeg tror ikke norske barn som blir forlatt av fulle foreldre i Gran Canaria har så jævlig mye imot sjømanns kirken og de som bruker hele livet sitt på å ta av seg de som trenger det.....men for all del, all religion er bare dritt right.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ikke trosretninger, kristendommen har frivillige organisasjoner i 180land der de deler ut gratis mat og ly til de som trenger det.

Jeg tror ikke norske barn som blir forlatt av fulle foreldre i Gran Canaria har så jævlig mye imot sjømanns kirken og de som bruker hele livet sitt på å ta av seg de som trenger det.....men for all del, all religion er bare dritt right.....

"With or without religion, good people can behave well and bad people can do evil; but for good people to do evil—that takes religion." Steven Weinberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg hater ikke trosretninger, kristendommen har frivillige organisasjoner i 180land der de deler ut gratis mat og ly til de som trenger det.

2. Jeg tror ikke norske barn som blir forlatt av fulle foreldre i Gran Canaria har så jævlig mye imot sjømanns kirken og de som bruker hele livet sitt på å ta av seg de som trenger det....

3. men for all del, all religion er bare dritt right.....

1. Må man være religiøs for å hjelpe fattige mennesker? Hvis du synes det er en overvekt av religiøse hjelpeorganisasjoner så skyldes det at de har mer penger...

2. Hva tror du barn synes om den katolske kirka?

3. Jepp (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater ikke. Hat er et sterkt ord for sterke negative følelser jeg ikke ønsker å ta del i.

Religion er ikke rota til alt vondt. Det er mennesker som finner det for godt å manipulere for egen vinning, og man finner dem overalt. Ikke bare i kirker, moskeer eller templer. Vi alle kjemper for noe å tro på, enten det er en eller flere guder, eller ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvor har jeg sagt at en må være troende for å hjelpe andre mennesker? kan du vise til det? Sjømannskirken mye penger???? du kødder?

Men som sagt, neste gang en 4åring sitter for seg selv i syden og med full mamma ravende rundt, så kan jo en bare fortelle han at kristendommen er roten til alt vondt enn å la han bli tatt vare på av Sjømannskirken, det er jo en mye bedre løsning!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvor har jeg sagt at en må være troende for å hjelpe andre mennesker? kan du vise til det? Sjømannskirken mye penger???? du kødder?

Men som sagt, neste gang en 4åring sitter for seg selv i syden og med full mamma ravende rundt, så kan jo en bare fortelle han at kristendommen er roten til alt vondt enn å la han bli tatt vare på av Sjømannskirken, det er jo en mye bedre løsning!.

Det finnes jo andre en sjømannskirken som kan ta var på barn. Som sagt, gode gjerninger er gode gjerninger selv om de ikke religiøst motivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...