Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FACE PALM OVER 9000

Beste sitat: "All I know is whut ma sister tells me. She lives in Arizona." Well, alrighty then!

Det er jo komisk å se hva de forskjellige mentalt handicappede svarer når de blir stilt oppfølgingsspørsmål. Da er det gjort om å finne på et-eller-annet-veldig-fort, eller bare avvise fakta som at Glenn Beck kalte Obama en rasist. Selv om Beck selv har beklaget dette i ettertid. Religionsfrihet betyr tydeligvis frihet for kristne til å være trangsynte kristne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

- Jeg tenker mye på energidepartementet. Energi er «babyen» min - olje, gass og mineraler - tingen som Gud har plassert på denne delen jorda for at menneskene skal bruke dem, i stedet for å være avhengige av å importere det fra utlandet, sa hun, før hun la til at hun ikke ville ha jobben lenge. - Sarah Braindead Palin

http://www.dagbladet.no/2015/09/07/nyheter/utenriks/sarah_palin/donald_trump/40985143/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg tenker mye på energidepartementet. Energi er «babyen» min - olje, gass og mineraler - tingen som Gud har plassert på denne delen jorda for at menneskene skal bruke dem, i stedet for å være avhengige av å importere det fra utlandet, sa hun, før hun la til at hun ikke ville ha jobben lenge. - Sarah Braindead Palin

http://www.dagbladet.no/2015/09/07/nyheter/utenriks/sarah_palin/donald_trump/40985143/

Olje er Guds gave til 'murica, eh? Gud må virkelig være glad i Russland og Saudi Arabia :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olje er Guds gave til 'murica, eh? Gud må virkelig være glad i Russland og Saudi Arabia :whistle:

Jeg tror faktisk ikke hun hadde skjønt va du mente... Det er helt fullstendig mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte... Denne posten er fra Facebook, sammen med teksten under bildeto_Oo_O

post-16727-14441006844346_thumb.jpgEngaging in sexual activity before marriage is a very dangerous game indeed! One moment, you're holding hands with your sweetheart; the next, you're riddled with syphilis, pregnant with triplets (all fathered by different men), and riding the bologna pony straight into HELL.

You may think that you're ready to make whoopie, and that no one will ever find out... But there is one person you can NEVER hide your wicked ways from: Jesus Christ! The Lord is always watching! And He does NOT consent!

So, boys and girls, the next time you are tempted to exchange sinful bodily fluids with your date, simply visualise a very angry Jesus lying in bed between you! He will remind you to be a cool Christian and remain pure until marriage! smile emoticon

Stay on the right side of God, and say no to ALL sexual contact (anything from hand-holding to intercourse) until you are in the safe confines of wedlock!

God bless. - Margaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bat shit crazy creepy stuff

Det som er hylende ironisk er at stater der offentlig sex-undervisning oppfordrer til abstinens har flere tilfeller av tenåringsgraviditet enn alle andre. Jesus er altså ikke god prevensjon. Forresten: Hvis det er slik at Jesus ser deg i senga så er jo det bare en fucked up tanke. Voyeur Jesus.

Anbefaler for øvrig videoen som eirich la ut om sex-undervisning noen poster tilbake. Skremmende greier at USA i praksis overlater sex-undervisning til uvillige foreldre og internett. Moralismen lenge leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte... Denne posten er fra Facebook, sammen med teksten under bildeto_Oo_O

11807730_1674388536128179_7767726347702332366_o-jpg.166382

Funny at de bruker de Ewan McGregors Obi-Wan Kenobi som Jesus :D:rolleyes::whistle:

pwyvndzgxah4mg38tfdq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...