Jump to content
Tamadeus

Hva abonnerer du på?

Recommended Posts

Ser folk kan abonnere på alt fra kaffe til månedlige leveringer av undertøy og lydbøker. Så jeg lurte på hva som finnes der ute av smarte abonnementer? - Kom gjerne med anbefalinger av abonnementer dere har sett eller hørt om også.

Selv abonnerer jeg idag kun på

Spotify

Mann (Blad)

Skylagring med streaming (www.Put.io)

Enkle regler ikke alle klarte å følge, fordi de heller vil fortelle om sitt eget liv og fjås:

§1 Om navnet på det du abonnerer på ikke er selvsigende på hva det handler om, så legg ved en setning er du snill. Herre jesus jeg hadde aldri trodd jeg måtte forklare slikt.

§2 Etter å ha sett 10 svar: Ingen bryr seg om det alle her inne bruker: Spotify, Netflix eller Canal Digital. Jeg burde kanskje vridd tråden mer mot hva man kan abonnere på som ikke alle vet om fra før. Dette blir nå bare enda en kjedelig telletråd veldig fort. Så om du abonnere på ting som allerede er nevnt 5+ ganger, så la vær å fortell oss det =)

Fortsetter under...

Spotify

Netflix

Treningsforum

TV2Sumo

Spotify er selvskreven, Netflix er finansiert av min kjære mor, nr3 på lista er bare tull og ha, så det skal ikke fornyes, og TV2Sumo er pga. Premier League.

Dagens Nærngsliv, Spotify og Netflix. Hadde noe prøveabn på barberblader en gang for lolz, men det var ganske shitty greier.

Guest MrWednesday

Spotify

Vi Menn (gaveabonnement)

Pondus

Rutetid

Pondus Eliteserien

Autofil

Lyd og Bilde

Watt

Mann

Motor (altså NAF-medlem)

TV-kanaler hos Canal Digital

Og sikkert noe jeg ikke kommer på i farta.

Vurderer også å starte kaffeabonnement etterhvert. God kaffe er snadder. :)

Annonse

Oppdaterte førsteposten min med dette:

Etter å ha sett 10 svar: Ingen bryr seg om det alle her inne bruker: Spotify, Netflix eller Canal Digital. Jeg burde kanskje vridd tråden mer mot hva man kan abonnere på som ikke alle vet om fra før. Dette blir nå bare enda en kjedelig telletråd veldig fort. Så om du abonnere på ting som allerede er nevnt 5+ ganger, så la vær å fortell oss det =)

Spotify, netflix, tv2sumo, hundesport (nkk medlemsblad), leonbergernytt (blad fra leoklubben)

Annonse

Financial Times (teller kanskje ikke siden det er gratis gjennom skolen, men jeg leser da i ny og ne)

Har ikke abonnert på noe gøy siden Pennyklubben og Norsk Barneblad.. men det var da jeg var ung.

Sykepleien (magasinet)

Seedbox fra Bytesized Hosting

Jeg er vel en av de få som ikke bruker Spotify eller Netflix