Gå til innhold

Hva abonnerer du på?


Tamadeus

Anbefalte innlegg

Ser folk kan abonnere på alt fra kaffe til månedlige leveringer av undertøy og lydbøker. Så jeg lurte på hva som finnes der ute av smarte abonnementer? - Kom gjerne med anbefalinger av abonnementer dere har sett eller hørt om også.

Selv abonnerer jeg idag kun på

Spotify

Mann (Blad)

Skylagring med streaming (www.Put.io)

Enkle regler ikke alle klarte å følge, fordi de heller vil fortelle om sitt eget liv og fjås:

§1 Om navnet på det du abonnerer på ikke er selvsigende på hva det handler om, så legg ved en setning er du snill. Herre jesus jeg hadde aldri trodd jeg måtte forklare slikt.

§2 Etter å ha sett 10 svar: Ingen bryr seg om det alle her inne bruker: Spotify, Netflix eller Canal Digital. Jeg burde kanskje vridd tråden mer mot hva man kan abonnere på som ikke alle vet om fra før. Dette blir nå bare enda en kjedelig telletråd veldig fort. Så om du abonnere på ting som allerede er nevnt 5+ ganger, så la vær å fortell oss det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MrWednesday

Spotify

Vi Menn (gaveabonnement)

Pondus

Rutetid

Pondus Eliteserien

Autofil

Lyd og Bilde

Watt

Mann

Motor (altså NAF-medlem)

TV-kanaler hos Canal Digital

Og sikkert noe jeg ikke kommer på i farta.

Vurderer også å starte kaffeabonnement etterhvert. God kaffe er snadder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdaterte førsteposten min med dette:

Etter å ha sett 10 svar: Ingen bryr seg om det alle her inne bruker: Spotify, Netflix eller Canal Digital. Jeg burde kanskje vridd tråden mer mot hva man kan abonnere på som ikke alle vet om fra før. Dette blir nå bare enda en kjedelig telletråd veldig fort. Så om du abonnere på ting som allerede er nevnt 5+ ganger, så la vær å fortell oss det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...