Gå til innhold

Lite stueren reklame på Fitnessbloggen (18+)


Keegil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare jeg som lurer litt på hvor stueren denne reklamen egentlig er..?

[ATTACH=full]138669[/ATTACH]

Kan du ikke tegne ferdig hele bildet, så vi ser hva du egentlig ser? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke tegne ferdig hele bildet, så vi ser hva du egentlig ser? :D

Jeg vet egentlig ikke helt hva den offisielle linja er, men jeg tror vi forsøker å holde en sånn noenlunde PG-13-rating på forumet, og om jeg skal illustrere min tolkning av det bildet så tror jeg kanskje det vil være å tøye strikken litt langt. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke helt hva den offisielle linja er, men jeg tror vi forsøker å holde en sånn noenlunde PG-13-rating på forumet, og om jeg skal illustrere min tolkning av det bildet så tror jeg kanskje det vil være å tøye strikken litt langt. :p

Haha.. vurderte et øybelikk å tegne det ferdig selv, men tenkte det ble for drøyt. Dirty minds think alike. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke helt hva den offisielle linja er, men jeg tror vi forsøker å holde en sånn noenlunde PG-13-rating på forumet, og om jeg skal illustrere min tolkning av det bildet så tror jeg kanskje det vil være å tøye strikken litt langt. :p

Du kan seriøst ikke si "don't push the red button". Hvor lang ferie får jeg om jeg poster et forslag fra MsPaint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter i spenning! :D

Jeg bare......I don't even......Jeg er en syk, barnslig faen.

https://www.dropbox.com/s/n9eujsbqcoq8e0w/ikkestuerent.jpg

PS: sees i 2056 en gang.

PS2: sletter om en halvtimes tid elns om ikke den blir sletta før :p

edit: la til link istedenfor slik at den ikke dukker opp på "Bilder fra forumet" på hovedsiden hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare......I don't even......Jeg er en syk, barnslig faen.

https://www.dropbox.com/s/n9eujsbqcoq8e0w/ikkestuerent.jpg

PS: sees i 2056 en gang.

PS2: sletter om en halvtimes tid elns om ikke den blir sletta før :p

edit: la til link istedenfor slik at den ikke dukker opp på "Bilder fra forumet" på hovedsiden hehe.

Er det virkelig med lightsaber-lyder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare......I don't even......Jeg er en syk, barnslig faen.

https://www.dropbox.com/s/n9eujsbqcoq8e0w/ikkestuerent.jpg

PS: sees i 2056 en gang.

PS2: sletter om en halvtimes tid elns om ikke den blir sletta før :p

edit: la til link istedenfor slik at den ikke dukker opp på "Bilder fra forumet" på hovedsiden hehe.

Veldig ille at jeg trodde det var to gulrøtter? Liksom "Let's eat some carrot for dem gainz" .. Stirret på bildet i 10min før jeg forstod :wideyed: Og dette er hva som skjer når man blander seg midt i en samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare......I don't even......Jeg er en syk, barnslig faen.

https://www.dropbox.com/s/n9eujsbqcoq8e0w/ikkestuerent.jpg

PS: sees i 2056 en gang.

PS2: sletter om en halvtimes tid elns om ikke den blir sletta før :p

edit: la til link istedenfor slik at den ikke dukker opp på "Bilder fra forumet" på hovedsiden hehe.

Hvorfor liker jeg deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ille at jeg trodde det var to gulrøtter? Liksom "Let's eat some carrot for dem gainz" .. Stirret på bildet i 10min før jeg forstod :wideyed: Og dette er hva som skjer når man blander seg midt i en samtale.

Jeg digger at du stirret på en illustrasjon av to menn som fekter med penisene sine i ti minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...