Gå til innhold

Alternativer til brødskiver? (noe som er bra for økt fremgang av magemuskler?:))


Jonas S

Anbefalte innlegg

Frokosten min er simpel, men en bra start på dagen!

Kjører havregryn med melk, kanel og rosiner. Veldig enkelt og bra!(y) hvis du vil at mettheten skal vare lengere, kan du med fordel koke havregrynet og melken sammen (evt i mikro funker veldig bra).

Så kun kanel og rosiner oppå. Trenger ikke sukrin eller sukker når man bruker rosiner! Er såpass søtt og mye smak i rosiner! :D

Tar du havregrynen rå, eller varmer du den opp i panne?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar du havregrynen rå, eller varmer du den opp i panne?:)

Jeg tar den rå med melk?? Er det noe dumt eller dårlig med tanke på kroppen eller at kroppen ikke tar opp alle tinga i gryna?:p evt med tanke på trening?

Er jo veldig lettvindt å ta det rett fra posen og helle på melk..går lett og fort :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar den rå med melk?? Er det noe dumt eller dårlig med tanke på kroppen eller at kroppen ikke tar opp alle tinga i gryna?:p evt med tanke på trening?

Er jo veldig lettvindt å ta det rett fra posen og helle på melk..går lett og fort :p

Tenkte kanskje at havregrynen smaker bedre om du varmer den opp i panne som grøt. Men sikkert mange som tar den rå også.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar den rå med melk?? Er det noe dumt eller dårlig med tanke på kroppen eller at kroppen ikke tar opp alle tinga i gryna?:p evt med tanke på trening?

Er jo veldig lettvindt å ta det rett fra posen og helle på melk..går lett og fort :p

Spiller ingen rolle overhodet. Spis den på den måten du synes er best, og få en kanon start på dagen:)

Det gir nok bedre resultater enn "omg, gikk glipp av 0,2 gainz på frokosten fordi jeg tilberedte havregryna feil, dagen min er ødelagt, nooooooo!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje at havregrynen smaker bedre om du varmer den opp i panne som grøt. Men sikkert mange som tar den rå også.:)

Åja, nei spiser den som den er..rett fra posen! Syntes det smaker dritt godt jeg, værtfall med melk, kanel og rosiner! Føler jeg får en skikkelig "boost" og bra start på dagen! :D tar ofte en proteinshake ved siden av eller rett før jeg spiser frokost:p

Spiller ingen rolle overhodet. Spis den på den måten du synes er best, og få en kanon start på dagen:)

Det gir nok bedre resultater enn "omg, gikk glipp av 0,2 gainz på frokosten fordi jeg tilberedte havregryna feil, dagen min er ødelagt, nooooooo!"

Var det jeg tenkte på, men siden han spurte så tenkte jeg på om det var noe gæli! :p haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...