Jump to content
Sunshine

Olympisk vektløfting og fettprosent

Recommended Posts

Hei!

Jeg trener vektløfting tir, tor, lør og søn. Dette er som oftest treningsøkter på 1,5 t med noe knebøy, frontbøy, diverse pressøvelser, markløft med rykkgrep + pendlay row, rygghev og pullups etterpå fordelt utover uken. Av dette blir man riktignok ganske gåen i bena og kroppen - hele tiden..

Jeg lurer på om noen her har noen gode tips til reduksjon av fettprosent i forhold til dette, siden intervaller er ganske uaktuelt? Vet selvfølgelig at kostholdet spiller en stor rolle her, og har i noen uker nå redusert litt på kcalnivået. Problemet er bare at jeg føler det ikke gir store resultater, men vil ikke gå altfor lavt da dette vil gå utover prestasjonen.

Så kort oppsummet: Fortsette å øke prestasjonen men gå litt ned i fettprosent/ bli mer definert:rolleyes:

Er 176 høy og veier 66kg. Noen som har erfaring med dette? gå enda lavere på hviledager? Legge inn complexes etter treningsøkten? o_O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...