Jump to content
Theeae

Proteinpulver i grøt

Recommended Posts

Hei :)

Har dere noen tips om et godt proteinpulver med vaniljesmak som egner seg å blande i havregrynsgrøt? Jeg har opplevd at noen har klumpet seg for meg tidligere, eller blir litt sandete i konsistensen. Fyr ut med tips :D (Gjerne ikke det dyreste, men det skal være et bra næringsinnhold)

Fortsetter under...

Optimum Nutrition 100% whey gold std

Synes cookies & cream smaker best. Blir ikke klumpete. Spiser det nesten hver dag.

Selv har jeg bare opplevd at proteinet har klumpet seg hvis jeg blander det i mens grøten er for varm, null problem ellers.

Tar først vann og gryna (jeg bruker mikrobølgeovn) og kjører litt. Så tar jeg i litt kaldt vann og blander, før jeg blander inn proteinpulveret og setter det inn til det er ferdig (rører med jevne mellomrom). Kanskje det ikke klumper seg for deg også da? :)

Selv har jeg bare opplevd at proteinet har klumpet seg hvis jeg blander det i mens grøten er for varm, null problem ellers.

Tar først vann og gryna (jeg bruker mikrobølgeovn) og kjører litt. Så tar jeg i litt kaldt vann og blander, før jeg blander inn proteinpulveret og setter det inn til det er ferdig (rører med jevne mellomrom). Kanskje det ikke klumper seg for deg også da? :)

Tja, kanskje. Men har brukt utallige sjokolade proteinpulvere som ikke har klumpet seg, men mulig jeg har gjort feil :) Men har du noen tips til et godt vanilje proteinpulver da?

Tja, kanskje. Men har brukt utallige sjokolade proteinpulvere som ikke har klumpet seg, men mulig jeg har gjort feil :) Men har du noen tips til et godt vanilje proteinpulver da?

Kan jo testes å se om det ikke er et problem lenger. :)

Hmmm... Jeg har masse forskjellig, men ikke vanilje! :p Cellucor har i Whipped Vanilla tror jeg, og alle de jeg har prøvd av dem er kjempegode, så jeg tror nok den vil duge. Men koster litt mer da, pga. shipping o.l.

Som fat4life sa ovenfor er Optimum Nutrition bra. :)

Annonse

One Whey i smaken Vanilla White Chocolate! Hands down det beste proteinpulveret jeg har smakt i kombinasjon med havregrøt

<3

One Whey i smaken Vanilla White Chocolate! Hands down det beste proteinpulveret jeg har smakt i kombinasjon med havregrøt

<3

Hvor har du kjøpt det proteinpulveret? hørtes utrolig digg ut!

Hvor har du kjøpt det proteinpulveret? hørtes utrolig digg ut!

Jeg er også veldig interessert i proteinpulveret! Kan du oppgi hvor du kjøpte den?

Fitnessguru.com :D 249,- for 1kg.

Annonse

Får du toll eller? :)

Niks! Ble faktisk ganske overrasket, hadde bestilt for over 800 totalt. Leveringen var utrolig kjapp også :)

Niks! Ble faktisk ganske overrasket, hadde bestilt for over 800 totalt. Leveringen var utrolig kjapp også :)

er denne noe å anbefale til å kun lage shake av å? :woot:

er denne noe å anbefale til å kun lage shake av å? :woot:

Har helt ærlig ikke prøvd! Den er veldig søt på smak, så kan muligens bli litt kvalmende.. Det går an å bestille samples på 30g, så du kan jo prøve selv og se hva du syns :D

Har helt ærlig ikke prøvd! Den er veldig søt på smak, så kan muligens bli litt kvalmende.. Det går an å bestille samples på 30g, så du kan jo prøve selv og se hva du syns :D

Will do (y)

Jeg bruker enten Whey Tech eller Whey 100% fra Proteinfabrikken. Tar først havregryn og vann i mikroen, og blander det inn etter at grøten er ferdig, sammen med litt mer vann eller melk. Enklere blir det ikke, og kjempegodt er det også :)