Jump to content
LadyRainicorn

Jeg vil lære meg olympiske løft!

Recommended Posts

Hei!

Jeg vil lære meg olympiske løft. Jeg vil lære meg grunnteknikken til dette rett og slett fordi jeg syns det ser gøy ut og det er en krevende øvelse. Jeg kan støt sånn ca., men kun med 30 kg og jeg vil lære meg snatch, men jeg er pyse. Jeg har prøvd å øke i støt, men jeg er litt pysete... Noen tips til hva jeg kan gjøre? :)

Fortsetter under...

tenker ikke å gå såå langt at jeg skal melde meg inn i klubb ennå, tenkte det bare hadde vært kult å kunne teknikker på dette, men takk for tips :D vet jo aldri hvor langt det går når jeg har prøvd det. Jeg skal ihvertfall sjekke ut disse workshoppene i Oslo

Annonse

Guest

Yngve Apneseth på Optimal Trening er svært dyktig :D

tusen takk for alle svar! Som nevnt (eller hintet?) så vil jeg bare lære meg teknikken og så se derfra om jeg syns det er en passende treningsform for meg, men jeg skal prøve å kontakte en av de dere har nevnt for å få teknikkhjelp :D

tusen takk for alle svar! Som nevnt (eller hintet?) så vil jeg bare lære meg teknikken og så se derfra om jeg syns det er en passende treningsform for meg, men jeg skal prøve å kontakte en av de dere har nevnt for å få teknikkhjelp :D

Du får ta en tur til Oslo på dette :)

http://fredarn.com/blogg/2014/03/19/ny-workshop-innforing-i-olympisk-vektlofting-april-2014/

Det ser så spennende ut, men jeg har ikke 2 000 kr jeg kan bruke på det akkurat nå :cry: Har en flybillett på noen par (mange) tusen som jeg må betale (+hotell..) og skoletur etter sommeren som koster en del som skal betales nå... Men jeg får grave frem litt penger og se hva jeg får til. (y) Takk