Gå til innhold

Jeg vil lære meg olympiske løft!


LadyRainicorn

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil lære meg olympiske løft. Jeg vil lære meg grunnteknikken til dette rett og slett fordi jeg syns det ser gøy ut og det er en krevende øvelse. Jeg kan støt sånn ca., men kun med 30 kg og jeg vil lære meg snatch, men jeg er pyse. Jeg har prøvd å øke i støt, men jeg er litt pysete... Noen tips til hva jeg kan gjøre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lovisa

Ser du bur på Eidsvoll, det er jo ikkje såååå langt frå Oslo. Dette kan kanskje vera av interesse: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/spørsmål-om-olympisk-vektløfting.25618/page-8#post-985676

EDIT: Du kan og prøva å kontakta Fredrik Gyllensten direkte, han held til i Oslo og kan mykje om olympiske løft (synest han har "lova vekk" gratis prøvetimar og av og til...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for alle svar! Som nevnt (eller hintet?) så vil jeg bare lære meg teknikken og så se derfra om jeg syns det er en passende treningsform for meg, men jeg skal prøve å kontakte en av de dere har nevnt for å få teknikkhjelp :D

Du får ta en tur til Oslo på dette :)

http://fredarn.com/blogg/2014/03/19/ny-workshop-innforing-i-olympisk-vektlofting-april-2014/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser så spennende ut, men jeg har ikke 2 000 kr jeg kan bruke på det akkurat nå :cry: Har en flybillett på noen par (mange) tusen som jeg må betale (+hotell..) og skoletur etter sommeren som koster en del som skal betales nå... Men jeg får grave frem litt penger og se hva jeg får til. (y) Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...