Gå til innhold

Sliter med frontbøy

Anbefalte innlegg

Eh litt dumt spm kanskje, men er det meningen jeg skal se rett fram eller opp når jeg tar frontbøyen?

Den har bedret seg i det siste og jeg merket stor forbedring når jeg fokuserte blikket rett fram. Jeg har imidlertid fortsatt litt problem med at albuene begynner å peke nedover når jeg er i bunnposisjon

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Jeg har lyst til å ta utgangspunkt i dette bildet for å vise en ok+ squat. Han trekker nakken litt langt opp, men ellers ser det egentlig ganske bra ut. Det vi ser her er at han har tærne vendt litt u

Enig. Du kan gjerne droppe disse med overlegg provokative postene, Kjetil1234. Du bidrar med veldig mye bra, men det er unødvendig å ødelegge diskusjoner på denne måten. I fremtiden kommer disse poste

Å stille spørsmål trenger ikke være en hersketeknikk, det er også mulig bruke som et bevisst virkemiddel i en diskusjon, jfr. Socratic Questioning

Postede bilder

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...