Gå til innhold

Er det for tidlig å kysse på første date?


SamGold

Anbefalte innlegg

Ja selvfølgelig er det noe i veien med de.

Hvordan tror du de gjør det? Ved å smile og si "skal vi knulle og aldri se hverandre igjen?"

De gjør det ved å lyge og gi forhåpninger til den andre personen, som ender opp i sorg.

Så du sier det er greit å lyge?

Ja det kommer jo tydelig fram i det jeg skriver at det er greit å lyve.

Jeg har det inntrykket at det forekommer tilfeldig sex der begge parter er inneforstått med at det bare er en one night stand. Er dette greit eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg mente ikke å kalle deg douche! Eg sa at "viss du bare var ute etter å "pule", så er du mest sannsynlig en "douche" så who cares om hun avslo deg?

For viss du går og ligger rundt, er du i grunn en douche? De damene du ligger med vil jo ikke bare ligge med deg, de vil sikkert noe mer...iallefall 95% av de.

Eneste eg ville fram med er at eg ikke sjønner hvordan samfunnet i dag er, for eg er ihvertfall ikke en del av det.

Eg er faktisk ikke overasket over hvorfor du lurer på det, for det er faktisk "vanlig" å både kysse og ha samleie på første date nå til dags. Og for meg er det utrolig skuffende at det heller kommer spørsmål om "hvorfor jeg ikke få kysse henne på første date" og ikke "hvorfor er det sånn at du får ligge med en dame på første date".

Så ikke ta deg nær av det eg sa, men heller tenk hva du egentlig vil inni deg. Det å ligge rundt vil ikke bringe deg lykke, og viss det gjør det så er du en douche. Du kan ikke forvente å bli akseptert som det.

Du mente ikke å gjøre det nei, men hvorfor gjorde du det da?

Og hvor har jeg sagt at jeg kun er ute etter sex? Og hvor har jeg sagt at jeg ligger rundt og utnytter damer slik du fremstiller det?

Du gjør en hel rekke antakelser om meg som er hentet fra fri fantasi og som du ikke har noe grunnlag for å hevde. Det er faktisk ganske dårlig gjort.

Jeg bør vel ta det som et kompliment at du tror 95% av jentene jeg ligger med vil noe mer, men det er heller motsatt og jeg har blitt avvist langt mer og langt mer ufint av det motsatte kjønn enn hva jeg noen gang har gjort selv.

Hva tilfeldig sex angår, så har ikke jeg noen personlige problemer med det, men jeg har heller ikke noen interesse av å påtvinge andre mitt syn på den saken slik du har med ditt. Så lenge folk er ærlige med hverandre og respekterer hverandre uansett, så ser jeg ikke noe problem.

Jeg innser at det var en tabbe å starte denne tråden og kommer ikke til å spørre om slike ting flere ganger, men det var bare ut av ren nysgjerrighet på hva som er normalt for folk flest. Videre ønsket jeg å fortelle hva som var den egentlige grunnen til at hun ikke ville kysse meg og hvorfor hun har ventet med å ta kontakt, da det var masse spekulasjon rundt det som viste seg å være feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sa han jo "hvis du bare er ute etter å pule, så er du en douche", det betyr at du ikke er douche hvis du har andre intensjoner enn bare ett ons, og at det var du selv som tolka det til at han kalte deg douche (noe som betyr at du bekrefta at du bare er ute etter å pule?) Det går an å lese hele teksta når folk svarer:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig er det noe i veien med de.

Hvordan tror du de gjør det? Ved å smile og si "skal vi knulle og aldri se hverandre igjen?"

De gjør det ved å lyge og gi forhåpninger til den andre personen, som ender opp i sorg.

Så du sier det er greit å lyge?

Er det noe i veien med mennesker som har seg utenfor et etablert forhold...? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sa han jo "hvis du bare er ute etter å pule, så er du en douche", det betyr at du ikke er douche hvis du har andre intensjoner enn bare ett ons, og at det var du selv som tolka det til at han kalte deg douche (noe som betyr at du bekrefta at du bare er ute etter å pule?) Det går an å lese hele teksta når folk svarer:p

Sitat: "Du er en douche".

Ja, det er mulig jeg misforstår, men det er lov å ordlegge seg litt bedre i så tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: "Du er en douche".

Ja, det er mulig jeg misforstår, men det er lov å ordlegge seg litt bedre i så tilfelle.

Sitat: "Eg mente ikke å kalle deg douche! Eg sa at "viss du bare var ute etter å "pule", så er du mest sannsynlig en "douche" så who cares om hun avslo deg?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat: "Eg mente ikke å kalle deg douche! Eg sa at "viss du bare var ute etter å "pule", så er du mest sannsynlig en "douche" så who cares om hun avslo deg?"

"Vell "bro" du er jo det. Hva vil du egentli? Pule? Om det er så, hvorfor bryr du deg? du er en douche og du driter i ka andre syns, du prøvde og fikk NEI, 1 av 10 skal si ja, er vell den holdningen sånne folk har."

Bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vell "bro" du er jo det. Hva vil du egentli? Pule? Om det er så, hvorfor bryr du deg? du er en douche og du driter i ka andre syns, du prøvde og fikk NEI, 1 av 10 skal si ja, er vell den holdningen sånne folk har."

Bedre?

Ah, der er et annet innlegg lenger oppe ja =) Leste bare posten som ble sitert jeg, my bad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: "Du er en douche".

Ja, det er mulig jeg misforstår, men det er lov å ordlegge seg litt bedre i så tilfelle.

Eg prøvde ikke å ødelegge noe for deg her inne og komme med personlig "atack", egentli så syns eg du høres ut som en omtenktsom person som faktisk tenkte over ganske mye.

Men om du prøver å playe og bare ligge rundt, da er du en douche. det var jo ett spørsmål før eg faktisk "kalte" deg douche. om du hadde svart JA på det spørsmålet da er du en douche, om ikke nei du er en snill gutt. Er dette ok for deg? heheh

Men håper du sjønte poenge mitt, og hva eg egentli ville frem med.

And Why so mad ? (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...
Den 22.4.2016 at 14.42, SamGold skrev:

Fikk nei i går, men vi var sammen i fem timer og det ble mye berøring, nærhet og intimitet, så satser på det bare var "Nei, ikke enda." og ikke "Nei, aldri i livet." 

:D

Om noen er nysgjerrige, så hadde hun lyst alt da, men ville ikke virke lett på tråden. :D

Lol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...