Gå til innhold

Uhøflige damer på nett (nettdating)...?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Litt usikker på om du troller med vilje eller ikke. Jeg kan virkelig ikke skrive i hvert eneste innlegg at meninger jeg kommer med ikke er representative for hva Ola Nordmann mener eller skal mene.
Alle som er imot deg trollet - rett og slett fordi de ikke deler din virkelighetsoppfatning. Eller?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss... Her har mange juleaften med å hakke på Ojive (for at han deler sitt synspunkt).

Hva med å diskutere sak og ikke person?

Kan man ikke si sin mening uten å bli beskyld for å tilskrive andre denne meningen?

Ser også at eirich skriver:

1) Båser er fiktive greier de som føler seg truffet av generaliseringene skriker om. Om du er en "provider", "bitch", "beta" eller hva faen er helt opp til hvordan du ter deg, hvordan du ønsker å fremstå, og hvordan den andre personen oppfatter deg. Det er ikke et gitt sett universelle typologier, ergo er det opp til hver enkelt.

2) Uansett hvordan man er så risikerer man at andre danner seg et feil inntrykk (utifra hva en selv mener), som forsåvidt kan være rett, bare man ikke har selvinnsikt nok til å se det.

Det KAN være sant, så fremt de som vurderer deg kjenner deg godt og er gode menneskekjennere.

OFTE dømmer folk deg utfra sine egne snevre erfaringer og klikkmentalitet. Hvis en person med sterk sosial posisjon i en gruppe, snakker nedsettene om en annen i gruppen, er sjansen stor for at den som det snakkes nedsettende om får en dårligere posisjon i gruppen. En kan oppføre seg så bra som overhode mulig, men hvis alle snakker dritt om deg, så hjelper det lite. Med et dårlig inntrykk/forhåndsinntrykk, skal det mye til for å endre på dette. Hvis da de som dømmer deg da også anser at du har dårlig selvinnsikt, og at de kjenner deg bedre enn du kjenner deg selv, så skal det ekstremt mye til for at de endrer syn på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja, back on topic; jeg synes PhoenixCircle skal dele et screenshot av hvordan resten av samtalen med han mr. Charming på Tinder gikk. :D

Siden å skrive på dialekt kvalifiseres som skrivefeil, skal jeg spare FB-folkene for helt utrolig mange skrivefeil ;)

Er også spent på hvordan daten til phoenix gikk. :D

(selv om en nordlending aldri bør skrive "eg")

Haha, det endte med at jeg ble kalt "eplekjekk dame som ikke tar en spøk" :) Kunne fortalt om en annen tinder-date, men skal spare forumet for det også :whistle:

(Skriver selv "eg", men sier "æ".)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sannheten?" Seriøst? Sannhet fra en småpatetisk PUA som søker å bevise denne sannheten ved å si random dritt til fulle småbitchy jenter på en klubb i South Beach? Time to get off the internetz and out in to the real world.

Så fem minutter av den videoen og fikk nesten kreft i min gjenværende testikkel. Har allerede hatt kreft i den andre så vet hvordan det føles. Ikke så rart damene disregarder det der, er jo fullstendig talentløst. Skjønner at alle ikke bare kan valse inn på utested og dominere fullstendig (da mener jeg sosialt) men da får man bruke andre taktikker. Når det er sagt så er det beinhardt å sjekke damer i mange settinger og for en introvert blir det spesielt tungt.

Fun fact! Jeg vet om en "PUA" som ikke er spesielt rå på å sjekke damer (selv om han selger kurs), men prøver å snike seg til sex med damene til kompiser. #lolage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

PUAer er patetiske. Skriver opp og ned på nettet om hvor mye de drar, men møter du dem i det virkelige liv ser du at de ikke får til en dritt. Dette er en evig ond sirkel i miljøet, fordi de aller fleste av teknikkene som læres bort på ett eller annet vis innebærer at man skal forsøke å overbevise andre om at man har et suksessfullt liv via løgn(for å bli "alfa" eller for å utstråle riktige vibber eller whatevs). Når de endelig kræsjer, blir mange kvinnehatere og begynner å vanke på forum som "MGTOW" eller "Incel".

Når det er sagt, skal jeg være litt hyklersk og dele det som fungerer for meg på tinder. Jeg mener det er to ting man må anerkjenne (som mann) før man starter med tinder:

1. Jenter/kvinner er mye, mye flinkere til å ta bilder av seg selv enn de fleste gutter/menn. Dette skaper en illusjon om at alle jenter/kvinner på tinder er fine. Dette er ikke tilfellet, spredningen på tinder er mye lik den i virkeligheten (de styggeste er selvsagt ikke der).

2. Jenter/kvinner er mye mer kresne enn gutter/menn på hvem de velger. Samtidig er de også mye mer tiltrukket av de som faktisk blir valgt ut enn menn kanskje er.

Med det i bakhodet vil jeg fortelle om en metode jeg benytter, og som jeg vet veldig mange andre benytter. Det går ut på følgende:

Si ja til alle.

Dette er rett og slett fordi du vil bli ganske frustrert av å "vurdere" massevis med jenter som ikke kommer til å like deg tilbake. Det er bortkastet tid. Si ja til alle, så kan du lene deg tilbake og vente på at matchene tikker inn. Det vil komme matcher du ikke er tiltrukket av, de kan du blokke eller bare la vær å svare.

Når det kommer til første melding er gjerne en kommentar om teksten eller noen av bildene deres en vinner. Noen her har snakket om "åpningsreplikker" man skal fyre av med, men her er jeg uenig. Åpningsreplikker er bare underholdning for dama, og du vil få null respons når du er tom, for hun er sannsynligvis ikke egentlig interessert (hun kan være det, men du hadde nok ikke trengt en åpningsreplikk da).

Noen her har også nevnt at man ikke bør spørre om å møtes tidlig. Dette er jeg også uenig i. Etter min mening bør du spørre om å møtes med en gang samtalen ser ut til å dø ut, eller etter det har gått et par dager max. Det er mulig du skremmer bort noen jenter ved å gjøre dette, men du vil også unngå jentene som egentlig ikke har planer om å møte noen.

Et annet stalltips er å legge til noen på facebook om de virker litt for ivrige. Sannsynligheten er da stor for at de er uærlige med bildene sine.

Det er nå hvertfall min erfaring, noen andre som har endt opp med lignende taktikker ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, litt sånn som en ihjelpostet kommentar på nettet:

Step 1: Be attractive

Step 2: Don't be unattractive.

Når det er sagt, om en ser seg rundt, så kan man se relativt "ikke kjekke" menn dra relativt attraktive kvinner. Noe som understreker at "utseende betyr noe, men ikke alt".

PS: jeg håpet egentlig på at denne tråden skulle dø ut, men "ah what the hell".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du sannsynligvis veldig kjekk :p

Jeg er høy og muskuløs og hvis jeg dimmer lyset og tar bilde på skrå ovenfra er jeg også ganske pen! Men jeg tror det på internett er viktigere å vise at du har monsterpenis, tjener flere millioner i året og er generelt best i hele verden i alt. Såpass bør minstekravet være :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høy og muskuløs og hvis jeg dimmer lyset og tar bilde på skrå ovenfra er jeg også ganske pen! Men jeg tror det på internett er viktigere å vise at du har monsterpenis, tjener flere millioner i året og er generelt best i hele verden i alt. Såpass bør minstekravet være :).

Du må ikke glemme å være proff fallskjermhopper og motorsyklist siden det ser ut til å være svært viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke glemme å være proff fallskjermhopper og motorsyklist siden det ser ut til å være svært viktig.

For ikke snakke om alle jentene som har blide av seg selv i x-life tights og nike free sko i en eller annen knæsj farge mens de hopper i lufta på en eller annen fjelltopp. Eller at de klapper en tiger unge, rir på en elefant eller dykker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke snakke om alle jentene som har blide av seg selv i x-life tights og nike free sko i en eller annen knæsj farge mens de hopper i lufta på en eller annen fjelltopp. Eller at de klapper en tiger unge, rir på en elefant eller dykker..

Haha, aner ikke hvordan det ser ut på jentesiden, men morsomt å høre at det egentlig akkurat er det samme der :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, aner ikke hvordan det ser ut på jentesiden, men morsomt å høre at det egentlig akkurat er det samme der :p

La oss bare si at alle ser like ut. Mye tigre, fallskjermhopp, negerunger, drikke vin-bilder :p

Og så har "alle" et bilde så man kan se at du også har en crazy side.

Jeg har ikke noe imot det. Bortsett fra negerungebildene. De irriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skyldes vel det at kvinner har flere "matcher", og er derfor dritpopulære mens vi stakkarslige mannfolk sitter der med kølla mellom beina og håper på svar.

jeg har jo sympati for damer som får en del hundre meldinger i timen av kåte menn! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss bare si at alle ser like ut. Mye tigre, fallskjermhopp, negerunger, drikke vin-bilder :p

Og så har "alle" et bilde så man kan se at du også har en crazy side.

Jeg har ikke noe imot det. Bortsett fra negerungebildene. De irriterer meg.

Rike hvite liberale jenter som reiser til Afrika for å 'lære seg om verden', oppholder seg på de beste hotellene men tar én tur til fattige områder for å fotografere seg selv med negerungene slik at de kan legge det ut på sosiale medier for å vise hvor 'opplyste' de er, og at 'bryr seg', for å øke populariteten sin blant andre politisk korrekte fjotter. Skikkelig spirituelt altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høy og muskuløs og hvis jeg dimmer lyset og tar bilde på skrå ovenfra er jeg også ganske pen! Men jeg tror det på internett er viktigere å vise at du har monsterpenis, tjener flere millioner i året og er generelt best i hele verden i alt. Såpass bør minstekravet være :).

Ikke så veldig rart, internett florerer jo av hemmeligheter for hvordan man får monsterpenis og blir millionær hjemmefra (ved hjelp av å benytte denne hemmelige metoden som "de" ikke vil at du skal vite om!). Skulle bare mangle om ikke alle med bredbånd dro nytte av denne infoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rike hvite liberale jenter som reiser til Afrika for å 'lære seg om verden', oppholder seg på de beste hotellene men tar én tur til fattige områder for å fotografere seg selv med negerungene slik at de kan legge det ut på sosiale medier for å vise hvor 'opplyste' de er, og at 'bryr seg', for å øke populariteten sin blant andre politisk korrekte fjotter. Skikkelig spirituelt altså. ;)

De er strengt tatt ikke liberale, men blodrøde sosialister. Det er denne typen som abbonnerer på godhetsindustriens "kjøp deg et image som sympatisk". Liberale er mer for å åpne grenser og handle med dem uten tollbarrierer.

Nå er ikke jeg singel, men om jeg var det ville jeg satt pris på at de la ut sånne bilder og avslørte seg med en gang så man slipper å gå i fellen å date en som er med i AUF eller SU, for å si det sånn. De må gjerne også legge ut bilder av sine barn, husdyr og gjerne ett fra arbeidsplassen min så man får evaluert sosioøkonomisk klasse umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det i bakhodet vil jeg fortelle om en metode jeg benytter, og som jeg vet veldig mange andre benytter. Det går ut på følgende:

Si ja til alle.

Blir jo fullstendig amokk kaos i innboksen og komplett umulig å holde oversikt over noe som helst. Si heller nei til nesten alle, du vil jo uansett ikke ha match med de uinteressante. Protip: Ikke bruk Tinder hele tiden, virker som om appen liner opp matches neste gang du logger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...