Gå til innhold

Pausene: hva bruker dere dem til?


psychgeek

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lurer på hur jag ska orke neste set,

ser om det finnes noen kjekke mannfolk,

og når det ikke gjør det lurer på hvorfor,

Hvorfor røven min ikke vokser kjappere

hvorfooor

glor på folk med pene kropper å lurer på oppskrift på den, takk

er nervøs for neste øvelse som kommer altfor fort

fordi jag har altfor lange pauser som jeg bruker på dritt å blir derfor svak på øvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri med meg mobilen på trening. Begynner jeg først å trykke på den blir alltid pausene dratt lengre enn nødvendig.

Jeg er hun rare som ofte står og digger musikken. Tar meg selv alt for mange ganger i å mime/digge/smådanse til musikken, plutselig drar i en liten head banging i det et alt for bra riff fra metallica/vollbeat/eminem setter i gang på ipoden osv. Helt i min egen verden på trening så pausene går derfor med på å psyke meg opp til neste sett og nyte musikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over hvor mange som nevner facebook - under trening. Er folk virkelig så sykelig avhengige av å være konstant facebook-oppdatert..?

Handler vel ikke så meget om å være oppdatert, men mer på at under en økt med 8-9 øvelser, gjerne 3-7 sett med 3-4 minutters pause innimellom så ender man opp med en del dødtid der man kjeder seg mens man venter på å være klar for neste sett. Og da er facebook og liknende på mobilen ganske greit å ha, for det er begrensa hvor underholdende jeg synes det er å stirre i en vegg eller på bro's som curler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig nok, så bruker jeg pausene til det mange av dere andre gjør... :facepalm:

Går vel mest i å drikke vann, legge på flere vekter, psyke meg opp, skifte låt, se snap/face osv, drikke litt mer vann, se om det er noe fint å se.... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør akkurat som alle andre her :p

Ellers håndhilse og spørre "ca va?" til en rekke folk (det er visst kulturen her i Paris, noe slitsomt synes nordmannen i meg, just wanna do my thing). Ellers stirre diskré på de samme folka, da det er mye fint å se, tralalalaa..

+ rette på tightsen, som alltid ender med å sitte noe merkelig etter spesielt bøy og mark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapchat, spotify, danse, se etter dat ass eller lignende, drikke bcaa, stirre på TEW når vi trener samtidig og generelt bare se hva andre styrer med eller se på meg selv i speilet hvis mulig.

Ha ha, tenkte jeg skulle være skikkelig creepy når du kjørte bøy, og jeg curla rett bak, men la bånd på meg selv da min humor og selvironi fort kan være drøy for sarte sjeler:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...