Gå til innhold

Pausene: hva bruker dere dem til?


psychgeek

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drikker vann, skriver i loggboken og sjekker fremgang, går rundt og rister på beina dersom det er legday, skriver melding til min mor om at jeg trener og ringer henne senere(hun ringer alltid når jeg trener), klargjør en sang jeg har lyst å høre på under neste sett, piller på hard hud i hendene, sitter og stirrer tomt ut i luften. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varierer mellom å sjekke Snapchat, Facebook, Instagram, Spotify, ser på de som driver på med gruppetimer (av den enkle grunn av at jeg trener rett utenfor salen, og det er glassvegg), fikser litt på håret om det er mulig å se seg selv i vinduet/speilet, ser litt på de andre som trener, eller lytter på samtaler mellom andre treningsglade mennesker (les: kaklehøner som ikke trener, og da spesielt de litt yngre som bare måååå fortelle venninnene om hun andre jenta som bare gikk bort til en annen på skolen og sa det og ditt og datt.........).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overrasket over hvor mange som nevner facebook - under trening. Er folk virkelig så sykelig avhengige av å være konstant facebook-oppdatert..?

Ganske overrasket over det selv.. hvorfor må man liksom være tilgjengelig til alle tider på døgnet? Selv foretrekker jeg å la mobilen ligge i baggen med mindre jeg gjør cardio(da trenger jeg spotify). På trening liker jeg å være mest mulig fri fra resten av verden, da er det lettere å konsentrere seg om treninga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ekstremt ukomfortabel ut, tror jeg. Vurderte å ta med tlf og sjekke face, men er det noe jeg ikke takler så er det ineffektivitet og usaklige pauser. Da ser jeg heller ukomfortabel og sær ut (y)

Ellers: drikker vann, knekker opp ledd, hiver etter pusten (bulgarske utfall/knebøy), "rister løs" muskler og beveger meg. Skifter sang på poden. Missliker egentlig å prate i pauser, selv om det er hyggelig. Plutselig blir pausene lengre enn planlagt, og effektiviteten deretter. Så holder det til et minimum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje med meg telefon, facebook, snapchat eller sånt på trening. Med musikk på øyra høyrer eg heller ingenting av det andre driv med eller pratar om. Mp3-spelaren går som den skal og ikkje behov for å skifte noko som helst. Når eg ikkje tøyer så ser eg stort sett i gulvet og ventar på betre tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...