Jump to content
Bønna

Imsdal 60/60

Recommended Posts

Artikkelen henviste spørsmål til forumet, men fant ikke noen tråd på det, så da startet jeg likegreit en :)

Jeg får ikke registrert økter tilbake i tid.. Men framover i tid.. DEt er jo litt omvendt?! Jeg har allerede registrert 5 økter, men igår glemte jeg å gjøre det, så tenkte jeg skulle gjøre det idag.. Men det går ikke an å velge 22.mars, fordi det er passert?!

Fortsetter under...

Synes det virker noe rart hele opplegget. Ingen info om hvor mange som faktisk har logget 5 økter. Når jeg hadde logget 5 økter så synes jeg det hadde vært fint å få vite om jeg var innenfor de 1000 som vinner t skjorte eller ikke.

Med så lite oppfølgingsinfo så er det ikke så motiverende å være med likevel synes jeg.

Jeg får ikke lastet opp bilde, med mindre det gjøres fra tlf og ikke fra pc.

Sliter også med å loggføre om jeg trener fra 23:30 til 00:30 (da jeg er ferdig på jobb), den aksepterer tydeligvis ikke trening som passerer midnatt.

Jeg syns det virker litt halvgjort. Konkurransen har vart ei uke nå, og i følge reglene skal vinnere bli annonsert på "bloggseksjonen" på imsdalaktiv.no.

Men hvor finner jeg bloggseksjonen? Er det fitnessbloggen det refereres til?

Her tas opp veldig mange av spørsmålene jeg også sitter med..

Ja. Men merkelig at ingen av de som arrangerer konkurransen har sagt ett ord siden konkurransen startet.

Annonse

Annonse

Fikk svar ang publisering av vinnere i går.

"Takk for at du deltar på 60/60 Challenge! Vinnerne vil bli publisert på imsdalaktiv.no<http://imsdalaktiv.no> i en bloggpost under nyhetsseksjonen på siden. Vi kommer også til å sende en epost til alle som vinner. Den første posten kommer ut 27 mars, med en oppdatering på hvem som har vunnet Imsdal Aktiv treningstrøyer."

Ja, det regner jeg med :) Men jeg har også lagt merke til at det ikke er publisert noen vinnere. Men det skulle sendes mail til de som fikk t-skjorte iallefall.. Har dessverre ikke fått noe :/

Heller ikke fått Mail.....var vel ikke en av de 1000 første da :( Kjempebra at det går Ann å etter-registrere øktene sine nå :)

Ja, bra de fikk til det, for stress å huske og registrere det hver dag før midnatt. Jeg registrerer nå hver økt, så håper jeg det kommer noe mer oppfølging og oppdateringer etterhvert :)